معرفی انواع یخچال ایستاده صنعتی مناسب برای مغازه و فروشگاه

22/06/2023
معرفی یخچال ایستاده
یخچال های ایستاده تولید شده در صنایع برودتی دی مارکت این امکان را برای فراهم کرده تا هرگونه محصول با ابعاد و مدل های مختلف را هم به صورت آنلاین و یا حضوری با قیمت بدون واسطه خریداری نمایید .یک یخچال با کیفیت درکسب و کار شما تاثیر زیادی دارد برای همین در انتخاب یخچال خود دقت زیادی داشته باشید
مجله والی
مجله والی

از یخچال ایستاده میتوان به عنوان یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین محصولات برای را اندازی هرگونه از مشاغلی که نیاز به نگهداری مواد غذایی دارند نام برد. این یخچال ویترینی ابعاد بزرگ و کوچک دارد که شما عزیزان با توجه به نیاز و محدودیت فضایی که دارید میتوانید یخچال ایستاده را برای مغازه و یا فروشگاه انتخاب کنید. به طور کلی، این دستگاه‌ها برای نگهداری مواد غذایی در درجه دمایی مختلف از جمله گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات و میوه‌ها استفاده می‌شوند. امروزه یخچال‌های صنعتی و یا ایستاده با توجه به کاربرد‌های متعددی که در بخش‌های مختلف صنایع دارند؛ به طور گسترده‌ای مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند. به همین علت این نوع یخچال‌ها در حجم بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. 

ابعاد و اندازه یخچال ایستاده

یخچال های ایستاده در ابعاد 60، 70، 80، 90، 120، 1/5 تولید و عرضه می شوند.که تمامی این ابعاد در 5 مدل :

  1. یخچال تک درب ایستاده
  2. یخچال دودرب ایستاده 
  3. یخچال سه درب ایستاده 
  4. یخچال چهاردرب ایستاده
  5. یخچال شش درب ایستاده

ساخته می شوند و همین دلیل لازم است قبل از خرید این محصولات که تنوع بالایی دارند ابتدا نیاز خود به آن را در نظر بگیرید؛ سپس اقدام به خرید محصول متناسب با شغل خود نمایید. 

یخچال ایستاده تک درب

قیمت یخچال ایستاده تک درب

این نوع از یخچال ایستاده به دلیل داشتن مصرف انرژی A به عنوان یکی از انواع یخچال صنعتی کم مصرف می باشند، که در تمام نقاط کشور با تمامی آب و هوا قابل استفاده می باشند.به دلیل داشتن شیشه های دو جداره مانع از جابه جایی هوای خنک و یکنواخت داخل یخچال با دمای بیرون می شود.

یخچال ایستاده دودرب 

قیمت یخچال ایستاده دو درب.

نوع جنس بدنه این یخچال دودرب می توان به انتخاب مشتری استیل یا گالوانیزه باشد.کمپرسور استفاده شده در این محصول سابکول و یا امبراکو است .بدنه ی این یخچال ایستاده به گونه ای طراحی شده که امکان نصب استیکر یا برچسب مورد نظر شما بر روی آن فراهم شده است .

یخچال ایستاده سه درب 

قیمت یخچال ایستاده سه درب.

موتور به کار رفته در این یخچال صنعتی ایستاده، از نوع امبراکو می باشد، که یک موتور بسیار پرقدرت برای ایجاد سرمای مناسب درون یخچال می شود. شیشه های به کار برده شده، در تولید این نوع از یخچال ها از نوع دوجداره هستند، یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع از شیشه های این است، که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند، سرمای داخل یخچال به بیرون منتقل نمی شود.همچنین  یخچال ایستاده دی مارکت دارای برچسب انرژی A هستند بسیار بهینه و مصرف برق بسیار کمی دارند.

یخچال ایستاده چهاردرب 

قیمت یخچال ایستاده چهار درب

یخچال های ایستاده چهاردرب تولید شده درصنایع دی مارکت از بهترین کیفیت و مواد اولیه تولید و خدمت شما عزیزان عرضه می گردد.این یخچال فروشگاهی به دو صورت ویترینی و پشت بسته تولید می شود. داخل این یخچال مغازه روشنایی LED به کار رفته تا محصولات شما را با ظاهر زیبا در دید مشتری قرار دهند.

یخچال ایستاده شش درب 

قیمت یخچال ایستاده شش درب

این یخچال ها از بدنه عایق تزریقی استفاده شده است و همچنین دارای درب های با کیفیت بالا میباشد و همچنین چرخ های در زیر یخچال بکار رفته که به راحتی می توان یخچال را جا به جا کرد.در دو مدل پشت بسته و دو طرف نما تولید می شود، که هرکدام کاربرد منحصر به فردی دارند.

مزایای یخچال ایستاده 

  • قابلیت زیاد در ذخیره مواد غذایی 

یخچال هایی ماندد یخچال ایستاده تک درب که در ابعاد 60 ،70 ساخته می شود با توجه به حجم کمی که در مغازه و یا فروشگاه شما اشغال میکند ولی ذخیره مواد غذایی و خوراکی زیادی را در خود جای نیدهد و با داشتن 5 طبقه شما با خیال راحت میتواند یک انتخاب مناسب برای نگهداری محصولات خود داشته باشید.

  • کیفیت و برند محصول  

نکته که در خرید یخچال های صنعتی وجود دارد انتخاب یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب برای راه اندازی مشاغل شما عزیزان است که درصورت بروز و ایجاد مشکل و یا خراب شدن یخچال با کارت گارانتی و خدمات پس از فروش  بتوانید یخچال خود را تعمیر و یا تعویض کنید .صنایع برودتی دی مارکت سال ها است با سابقه بالای خود در ساخت یخچال های ایستاده و صنعتی همیشه هدف خود را برای جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است .شما میتوانید با خیال راحت در هرجایی از ایران هستنید خرید خود را بدون واسطه ،با کیفیت بالا ،و خدمات پس ار فروش دریافت نمایید.

  • سیستم گردش هوا و سیستم مصرف انرژی:

هر دوی این سیستم‌ها نه تنها به افزایش راندمان محصول کمک می‌کنند بلکه منجر به مدیریت و کنترل هزینه‌های انرژی خواهند شد.و باعث کیفیت خوب در نگهداری مواد غذایی می شوند.

  • داشتن چرخ  برای حمل و نقل و جابه‌جایی

 یکی از مشکلاتی که در یخچال های ایستاده صنعتی وجود دارد وزن بالای این محصولات است که به راحتی قابل جابه جایی نیست و از این رو این امکان را برای شما با قرار دادن چرخ در یخچال های ویترین دار قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید آن ها را جابه جا کنید.

ابعاد یخچال تک درب تا شش درب ایستاده

تعداد درب طول عرض (عمق) ارتفاع
یخچال تک درب 70 تا 75 92 210
یخچال دو درب 140 92 210
یخچال سه درب 200 92 210
یخچال چهار درب 270 92 210
یخچال شش درب 335 92 210

قیمت یخچال صنعتی ایستاده 

 مسلماً هر چه یخچال‌های صنعتی در کیفیت بالا‌تری عرضه شوند از مبالغ بالاتری نیز برخوردار می‌باشند. قیمت یخچال‌ ایستاده در فروشگاه‌های مختلف، متفاوت است به همین دلیل لازم است تا قیمت یخچال‌های صنعتی را در فروشگاه‌ها و مراکز مختلف، عرضه کننده یخچال‌های صنعتی جویا شوید و در نهایت یخچال با کیفیت و متناسب با نیاز خود را در قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایید.