خرید میز کار استیل صنعتی (میز کار آشپزخانه) + قیمت روز

30/05/2022
میز کار صنعتی
میز کار استیل صنعتی، یکی یگر از انواع تجهیزات ضروری و کاربردی در آشپزخانه های صنعتی، کترینگ ها، قصابی ها، فست فود ها، قنادی ها، کافی شاپ ها و ... محسوب می شود که یک وسیله بسیار ساده و کار بردی بوده و جزو وسایل و تجهیزات واحد آماده سازی می باشد.
مجله والی
مجله والی

وجود یک میز کار صنعتی در مکان هایی از جمله آشپزخانه های صنعتی، واحدهای آماده سازی، رستوران و فست فود و کترینگ و کافی شاپ، قنادی، قصابی و ... بسیار مهم و ضروری است زیرا این میز کار استیل آشپزخانه در عین ساده بودن بسیار پر کاربرد است و کار هایی از قبیل خرد کردن یا قطعه قطعه کردن گوشت، سبزی، مرغ، ماهی و تمیز کردن آن ها، آماده کردن انوع شیرینی و ... روی آن انجام می شود و در صورت نبود آن، در انجام بسیاری از کار ها و فعالیت ها اختلال به وجود می آید.پس استفاده از یک میز کار استیل صنعتی می تواند در سریع انجام شدن کار ها نقش مهمی داشته باشد.از این رو در انواع و ابعاد مختلف تولید می شود که قصد داریم در این مقاله از مجله والی به آن بپردازیم.

میز کار آشپزخانه صنعتی که با نام های دیگری از جمله میز کار استیل فست فود، میز کار استیل قصابی، میز کار استیل قنادی و ... شناخته می شود از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در ساخت آن از ورق استیل با کیفیت استفاده شده و تمامی نکان و اصول بهداشتی در طراحی آن رعایت شده از این رو با خیال راحت می توانید از آن  در واحد های صنعتی، تولیدی بهداشتی به منظور آماده سازی جهت پخت یا سرو مواد غذایی استفاده کنید.به دلیل بدنه استیل شما به راحتی می توانید این میز کار استیل چرخدار را شست و شو دهید زیرا در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها مقاوم است. قیمت میز کار استیل را با توجه به اندازه ابعاد سفارشی تعیین می‌گردد.

مشخصات فنی میز کار آشپزخانه صنعتی
جنس بدنه                          استیل خش دار
ضخامت بدنه 0.8 میل
رویه استیل 304 نگیر
طبقه پاتروکی با پروفیل
چارچوب پروفیل 40*40
ضخامت رویه 1 میل

انواع میز کار صنعتی

  • میز کار استیل یک متری

قیمت میز کار استیل یک متری

  • میز کار استیل دو متری

قیمت میز کار استیل فست فود

  • میز کار یخچال دار

میز کار استیل آشپزخانه صنعتی

ویژگی های میز کار استیل آشپزخانه صنعتی

  1. به دلیل جنس بدنه استیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند و می توانند از زنگ زدن، پوسیدگی، نفوذ آلودگی و چربی به داخل آن و همچنین از ترک خوردن و خش افتادن هنگام استفاده از چاقو جلوگیری کند.
  2. دارای قابلیت سفارش و ساخت با توجه به فضای رستوران و آشپرخانه های صنعتی 
  3. قابل طراحی و تولید به صورت دو طبقه، سه طبقه، کابین دار، طبقه پاتروکی، لبه دار و برنج پاک کنی
  4. مناسب برای استفاده در رستوران ها، کباب زنی ها، گوشت و مرغ فروشی‌ها و شیرینی پزی‌ها
  5. این میز کار استیل بزرگ به گونه ای کاملا ظریف و با ورقه های 0.8 میلی متری طراحی شده و در لایه‌های زیرین آن تخته ی چوبی قرار می گیرد که با توجه به  کاربرد و محیط کار این ضخامت می تواند متفاوت باشد.
  6. قابلیت تنظیم ارتفاع به واسطه استفاده از پایه های پیچی

نکات خرید میز کار استیل

میز کار استیل قصابی

توجه به ضخامت ورقه های استیل متناسب با نوع کاربرد میز استیل

مجهز بودن میز به چرخ های ترمز برای جلوگیری از تکان نخوردن و ثابت ماندن در زمین

توجه به ارتفاع زیرا بعضی از آن ها دارای قابیت تنظیم ارتفاع می باشند.

توجه به رستوران یا آشپزخانه خود برای انتخاب بهترین میز کار استیل صنعتی

قیمت میز کار صنعتی

عواملی از جمله متریال به کار رفته، سایز، شرکت سازنده، کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت و ... تعیین کننده کننده قیمت میز کار تمام استیل هستند اما به طور کلی این قیمت وابسته به مواردی از جمله نوع استیل، میزان ضخامت استیل، نوع پلی اتیلن به کار رفته در زیر رویه میز، نحوه طراحی، اتصالات میز کار و ... می باشد که باید بررسی شوند.
 

برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت بروز 1401 با کارشناسان فروش صنایع برودتی ونوس تماس حاصل فرمایید: