بهترین قفل آویز ضد سرقت را از چه برندی خریداری نماییم؟

17/09/2023
بهترین قفل آویز ضد سرقت را از چه برندی خریداری نماییم؟
قفل آویز برای ایجاد امنیت بر روی دربهای آهنی و یا حفاظ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قفل ها دارای مدلهای ساده و ضد سرقت هستند. که بهترین و امنترین آن مدلهای ضد سرقت است که در برابر، برش و اسید بسیار مقاوم اند.
مجله والی
مجله والی

قفل آویز از جمله ابزارهای کاربردی و ضروری برای قفل کردن درب‌ها و افزایش امنیت منازل، محل کار و.. است که با تنوع بسیاری در بازار موجود است. از جمله مزایای این نوع از قفل این است که فقط با کلیدهای مخصوص خود قفل، باز و بسته می‌شود. همچنین قفل آویز، قابل حمل است و ممکن است بجای کلید با رمز باز شود.  

در ادامه این مقاله از مجله والی به بررسی قفل آویز ضد سرقت و معرفی بهترین برند برای خرید قفل آویز ضد سرقت می‌پردازیم.

قفل آویز چیست؟

قفل آویز از جمله قفل‌های مرسوم از قدیم تاکنون است. انواع قفل آویز دارای خصوصیات ضد اسید، ضد برش و ضد سرقت هستند. این نوع از قفل دارای ابعاد و اندازه کوچک و بزرگ است. قفل آویز دارای یک حلقه و یک دهانه است. در نحوه ساختار آن تعدادی پین و فنر وجود دارد که به هنگام چرخاندن کلید، قفل باز و یا بسته می‌گردد.

 قفل آویز ضد سرقت

قفل آویز به مرور زمان در انواع گوناگون و در اشکال متفاوت ساخته شده‌اند. قفل آویز ضد سرقت یکی از پرفروش‌ترین قفل‌ها در بازار است که دارای تنوع بسیاری است. این نوع از قفل آویز با توجه به شکل و کاربردش، از قیمت متفاوتی نیز برخوردار است.

برای مشاهده محصولات قفل آویز ضد سرقت کلیک کنید.

قیمت قفل آویز برنجی

از جمله انواع قفل‌های آویز ضد سرقت، قفل آویز برنجی است. قیمت قفل آویز برنجی با توجه به نوع فلز استفاده شده، ابعاد و اندازه آن، میزان مقاومت در برابر کشش و.. تعیین می‌گردد. در فروشگاه یراق شاپ، می‌توانید بهترین انواع از قفل‌های آویز برنجی با قیمت مناسب را دریافت نمایید.

نکات مهم هنگام خرید قفل آویز ضد سرقت

هنگام انتخاب و خرید قفل ضد سرقت لازم است به نکات و مواردی توجه نماییم چرا که قفل‌های آویز از ویژگی‌های خاصی برخوردارند.

ابعاد قفل

اولین نکته‌ای که هنگام خرید قفل آویز ضد سرقت به آن باید توجه نماییم، ابعاد و اندازه قفل است. ابعاد قفل باید به نسبت مکان مورد نیاز انتخاب گردد. با توجه به تنوعی که این نوع قفل دارد، در اندازه‌های کوچک تا بسیار بزرگ موجود می‌باشند.

جنس بدنه قفل

دومین موردی که هنگام تهیه قفل آویز ضد سرقت باید به آن توجه نماییم، جنس تشکیل دهنده بدنه قفل است. این سبک از قفل‌ها، غالبا از نوع آهن، فولاد، آلومینیوم و ... ساخته می‌شوند. یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت قفل، جنس بدنه آن است و قیمت نهایی قفل با توجه به نوع فلز آن تعیین می‌گردد.

نحوه باز و بسته شدن قفل

در زمان انتخاب و خرید قفل باید به نحوه باز و بسته شدن قفل نیز توجه شود. با توجه به پیشرفت در این حوزه، این قفل‌ها در انواع رمزی، الکترونیکی و یا اثر انگشتی نیز طراحی و ساخته می‌شوند.

توجه به قطر حلقه قفل

از دیگر مواردی که لازم است هنگام خرید قفل آویز ضد سرقت به آن توجه نماییم، توجه به قطر حلقه قفل است. در واقع هرچقدر قطر حلقه قفل بیشتر باشد، از امنیت و ایمنی بیشتری برخوردار خواهد بود.

پایداری و دوام بالا

میزان پایداری و دوام بالا در برابر کشش و فشار از مواردی است که سبب می‌شود تا از ایمنی بالاتری برخوردار باشد. هنگام انتخاب قفل آویز ضد سرقت لازم است به این نکته نیز توجه شود.

بهترین قفل آویز ضد سرقت را از چه برندی خریداری نماییم؟

پیشنهاد می‌کنیم به منظور انتخاب و خرید قفل آویز ضد سرقت باکیفیت، بهتر است آن را از فروشگاه‌های معتبر و صاحب نام خریداری نمایید. بهترین قفل آویز ضد سرقت را می‌توانید از برند فروشگاهی یراق شاپ تهیه نمایید که باعث آسودگی و آرامش خاطرتان می‌گردد.

این مجموعه به عنوان بهترین عرضه کننده مدل‌های قفل آویز ضد سرقت می‌باشد که با قیمت‌های بسیار مناسب و ایده‌آل قفل‌های آویز با تنوع بسیار بالا و متناسب با انواع سلیقه و نیاز افراد را ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط:

مرکز فروش یراق آلات در تهران

جدیدترین مدل دستگیره درب اتاق