بیوگرافی کامل هان گا این بازیگر کره ای و همسرش + عکس های جدید

10/04/2022
بیوگرافی هان گا این
هان گا این (کیم هیون جو) متولد 25 فوریه 1982 در سئول، کره جنوبی، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. بیوگرافی هان گا این، سن، قد، عکس های جدید، همسر و فرزندان او را دراین مقاله ببینید.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی هان گا این(Han Ga-in)

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی کامل بازیگر هان گا این آشنا شوید.

فیلمها و نمایش های تلویزیونی هان گا این
نام هان گا این(한가인)
نام اصلی کیم هیون جو (김현주)
تاریخ تولد 25 فوریه 1982
قد 168 سانتی متر
گروه خونی AB
نام همسر یون جونگ هون

هان گا این یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین بازیگری خود را در سریال تلویزیونی درام «شکار آفتاب» در سال 2001 انجام داد. از نقش‌های برجسته او می‌توان به شخصیت‌های اصلی زن در درام‌های تلویزیونی «پسر بد» (2010)، «خورشید و ماه» (2012)، و «زمانی که عاشق نبودیم» (2015) اشاره کرد.

اوایل زندگی

زندگی شخصی هان گا این

هان گا-این که بیشتر با نام خانوادگی کیم هیون جو شناخته می شود، یک هنرپیشه محبوب است. او در 25 فوریه 1982 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد

هان گا این کار خود را به عنوان بازیگر در سال 2002 زمانی که هان گا این تنها 20 سال داشت آغاز کرد. به زودی، او در مدت زمان محدودی در حرفه خود موفق تر شد، جایی که بر اساس حرفه خود بر مردم تأثیر گذاشت و شهرت زیادی به دست آورد. پس از مدتی، با اهمیت بیشتر، حرفه او یک دایره کامل را تکمیل کرد. هان گا این به خاطر اجرایش در کشور خودش کره جنوبی به شهرت رسید. و همچنین در کشورهای دیگر.

تحصیلات

سن هان گا این

هان گا-این در مدرسه ابتدایی گوسان سئول (서울구산초등학교)، مدرسه راهنمایی سونجونگ (선정중학교) و دبیرستان دخترانه باهوا (배화여자고등학교) تحصیل کرد. او از نظر تحصیلی عالی بود و 384 امتیاز از 400 امتیاز را در CSAT به دست آورد. در 22 دسامبر 2000، هنگام حضور در دبیرستان، هان در مسابقه مسابقه KBS1 Challenge Golden Bell شرکت کرد و به مرحله 34 رسید. او مدیریت مهمان نوازی را در دانشگاه کیونگ هی تحصیل کرد. پس از ورود به صنعت سرگرمی، تحصیلات خود را به صورت نیمه وقت ادامه داد و در سال 2007 فارغ التحصیل شد.

حرفه

عکس فرزندان هان گا این

او در سال 2002 در یک آگهی تبلیغاتی خطوط هوایی آسیانا برای اولین بار در سریال KBS2 Sunshine Hunting بازی کرد. او متعاقباً در «دستمال زرد» ظاهر شد و اولین حضور خود را در «روزی روزگاری در دبیرستان» روی پرده بزرگ انجام داد. در سال 2004، او نقش اصلی در Terms of Endearment را بر عهده گرفت و بهترین بازیگر زن را در جوایز درام KBS دریافت کرد.

در سال 2005، هان در فیلم Super Rookie بازی کرد، طنزی درباره فرهنگ شرکتی کره و بیکاری در بین نسل جوان این کشور. امتیاز بینندگان خوبی در محدوده 20 درصد به دست آورد و برنده جایزه برتری هان در جوایز درام ام بی سی شد. 

بعد از فیلم Witch Yoo Hee در سال 2007، هان علناً از کارگردان و نویسندگان به دلیل کیفیت ضعیف درام انتقاد کرد. او پس از آن سه سال به مرخصی رفت و صرفاً در تبلیغات بازی کرد. هان خیلی زود به یکی از محبوب ترین چهره ها در صنعت تبلیغات تلویزیونی تبدیل شد. زیبایی او توسط رسانه ها تایید شد و عنوان "الهه ملت" به او اعطا شد. اما علیرغم موفقیت اولیه، هان برای غلبه بر تصویر خود به عنوان یک چهره کاملاً زیبا و نه یک بازیگر جدی تلاش کرد. در طول دهه گذشته حضور در درام، این بازیگر محبوب بارها شخصیت‌های آشنا را بازی می‌کرد و بازی‌های او نتوانست تماشاگران را شگفت‌زده کند.

بیوگرافی هان گا این بازیگر کره ای

هان که عمدتاً به عنوان "ستاره CF" طبقه بندی می شود، می خواست با بازگشت خود در سال 2010 این تصور غلط را تغییر دهد. در Bad Guy، او سعی کرد تصویر خود را به عنوان یک دختر خالص و معصوم به یک زن مادی‌گرا تبدیل کند که رویای بالا رفتن از نردبان اجتماعی را دارد.

سال 2012 موفق ترین سال زندگی حرفه ای هان بود. او برای اولین بار در درام دوره ای، ماه در آغوش خورشید بازی کرد، که در آن نقش قهرمان، یک نجیب زاده فراموش شده و تبدیل به شمن را بازی کرد. درام نه تنها در بازه زمانی خود رتبه اول را در طول پخش خود کسب کرد، بلکه به اوج امتیاز بیننده ثبت شده 42.2 درصدی دست یافت، و در نتیجه وضعیت «درام ملی» را به دست آورد. این با بازی در فیلم عاشقانه Architecture 101 دنبال شد که نقدهای مثبتی دریافت کرد و رکورد جدیدی را به عنوان پردرآمدترین ملودرام کره ای به ثبت رساند. او شخصیت خود را در دومی به عنوان نزدیکترین شخصیت به شخصیت واقعی خود می داند.

هان از سال 2009 تا 2011 توسط J. One Plus Entertainment مدیریت می‌شد،و زمانی که قراردادش منقضی شد، در دسامبر 2012 با آژانس لی بیونگ‌هون، BH Entertainment امضا کرد.

در سال 2018، هان پس از شش سال با فیلم معمایی معشوقه به صفحه نمایش کوچک بازگشت.

زندگی شخصی و روابط عاشقانه

عکس هان گا این و همسرش

هان در 26 آوریل 2005 با بازیگر یون جونگ هون ازدواج کرد. آنها برای اولین بار در سال 2003 در درام روزانه Yellow Handkerchief به عنوان بازیگر مشترک یکدیگر را ملاقات کردند. عروسی آنها توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد، زیرا به ندرت بازیگران زن در اوایل دهه بیست و در اوج زندگی حرفه ای خود ازدواج می کردند. هان در سال 2014 سقط جنین داشت و بعداً در 13 آوریل 2016 یک دختر به دنیا آورد و در 13 می 2019 یک پسر به دنیا آورد.

فیلم های هان گا این

هان گا این در لباس عروس

  1. معماری 101 | Geonchukhakgaeron (2012) - Seo-Yeon (اکنون)
  2. روزی روزگاری در دبیرستان (2004)

سریال های درام هان گا این

جدیدترین عکس های هان گا این

  1. معشوقه (OCN / 2018) - Jang Se-Yeon
  2. ماه در آغوش خورشید | Haereul Poomeun Dal (MBC / 2012) - Heo Yeon-Woo / Wol
  3. پسر بد | Nabbeun Namja (SBS /2010) - جین
  4. جادوگر ما | Manyeo Yu-hee (SBS / 2007)
  5. دکتر گنگ (MBC / 2006)
  6. سوپر تازه کار | Shin-yip-sa-won (MBC / 2005) - Lee Mi-Ok
  7. شرایط همکاری | Aejeongui Jokeon (KBS2 / 2004) - Kang Eun-Pa
  8. دستمال زرد | نوران سونسوکئون (KBS / 2003)

جوایز هان گا این

عکس های جدید بازیگرهان گا این

بهترین بازیگر زن (سریال کوتاه) ("ماه در آغوش خورشید") - جوایز درام ام بی سی 2012 - 30 دسامبر 2012

سوالات متداول درباره Han Ga-in

ارزش خالص هان گا این چقدر است؟

ارزش خالص هان گا-این 1.5 میلیون دلار است.

قد هان گا این چقدر است؟

قد هان گا این 1.68 متر است.

زادگاه هان گا این کجاست؟

زادگاه هان گا این، سئول، کره جنوبی است

تاریخ تولد هان گا این چه زمانی است؟

تولد هان گا این در 25 فوریه 1982 است.

آیا هان گا این ازدواج کرده است؟
بله