چگونه زیر نویس به هم ریخته را در kmplayer درست کنیم؟

14/12/2021
مشکل زیر نویس در kmplayer
اگر شما هم هنگام پخش فیلم خود در این نرم افزار دچار مشکل میشود و زیر نویس شما درهم پخش می شود و یا قابل خواندن نیست با این مقاله همراه باشید تا این مشکل را به سادگی حل کنیم.
مجله والی
مجله والی

شاید برای هر کسی هنگام کار با نرم افزار KM palyer  این مشکل به وجود امده باشد که نتوانید زیر نویس خود را به آسانی پخش کنید و یا زیر نویس فیلم شما به صورت نامفهوم و درهم پخش شود. این مشکل در این برنامه به خاطر عدم پشتیبانی از زیر نویس زبان فارسی است. برای حل این مشکل تنها کافی است که تنظیمات این نرم افزار را تصحیح کنید.

1. روش اول 

وارد قسمت کنترل پنل ویندوز خود شوید و بر روی گزینه Clock, Language, and Region کلیک کنید وارد گزینه Region شوید و به قسمت Administrative بروید بر روی گزینه Change System local کلیک کنید و current system locale را روی گزینه persian قرار دهید.

درست کردن زیر نویس

درست کردن زیر نویس km

زیر نویس در ;m

زیر نویس در برنامه km player

2. روش دوم

این مشکل بیشتر به خاطر عدم پشتیبانی زبان فارسی در تنظیمات پیش فرض ین برنامه است.برای حل این مشکل روی صفحه برنامه راست کلیک کنید گزینه option را انتخاب کنید و بر روی گزینه perferences کلیک کنید. از روی تب باز شده گزینه Subtitle Processing  را انتخاب کنید و سپس بر روی Font Style کلیک کنید. گزینه charset را بر روی زبان عربی بگذارید گزینه close را انتخاب کنید و سیستم را یک بار ری استارت کنید.

 

زیر نویس در هم در

 

درست کردن زیر نویس

 

زیرنویس به هم ریخته در km player