ساده ترین روش خواندن پیام های حذف شده در واتساپ

15/12/2021
چگونه پیام حذف شده واتساپ را بخوانیم
چگونه پیام های پاک شده واتساپ را بخوانیم ؟ ما در این مقاله قصد داریم تا ساده ترین روش ممکن پیام های حذف شده واتساپ را برگردانیم و چت های حذف شده را بخوانیم
مجله والی
مجله والی

این روز های که کلاهبرداری در فضای مجازی بسیار زیاد شده است و گاها تنها مدرکی کهبرای شما باقی می ماند چت های پاک شده واتساپ می باشد که در این مقاله قصد داریم تا با معرفی ساده ترین روش های به شما آموزش دهیم که چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم یا چگونه پیام های حذف شده واتساپ را برگردانیم پس با مجله والی همراه باشید . 

خواندن چت های حذف شده واتساپ

خواندن پیام پاک شده در واتساپ

بسیاری از کاربران با مشکل حذف چت و گفتگو در پیام رسان واتساپ مواجه هستند که حالا به هر دلیلی به اشتباه یا با قصد قبلی حذف شده اند . اما شما می توانید به سادگی با ریکاوری کردن بکاپ چت های آرشیو شده  چت ها را برگردانید اما اگر از چت های واتساپ بکاپ نگرفته باشید کار شما سخت خواهد بود که روش های مختلفی را به شما اموزش می دهیم . 

خواندن پیام پاک شده واتساپ با کمک اپلیکیشن

خواندن پیام پاک شده واتساپ با کمک اپلیکیشن

همچون سوال متداول چگونه در واتساپ استیکر بسازیم، یکی مشکلات بزرگ و از سوالات متداول در مورد پیام رسان واتساپ این است که چگونه پیام های پاک شده واتساپ را بخوانیم ؟ زیرا برخی چت های دوستانه نبوده و یا به دلیلی نیاز است تا آن ها را برگردانیم در مطلب قصد داریم با ساده ترین روش های ممکن این مشکل را برطرف کنیم تا شما بتوانید پیام های پاک شده را بخوانید . در واقع قصد داریم راه حلی برای خواندن پیام های حذف شده توسط فرستنده در واتس آپ ایفون یا اندروید شما ارائه دهیم 

چگونه پیام های پاک شده واتساپ را بخوانیم ؟ چت‌های واتساپ همیشه احساسی و دوستانه نیستند، گاهی اوقات بعضی از پیام‌ها برای انسان حکم مرگ و زندگی دارد و ما قصد داریم با ساده‌ترین روش ممکن این مشکل را برطرف کنیم تا اگر مخاطب شما پیام ارسالی را پاک کرد، باز هم بتوانید برای خواندن پیام های پاک شده واتس اپ اقدام کنید. در واقع قصد داریم راه حلی برای خواندن پیام حذف شده توسط فرستنده در واتس اپ ایفون یا اندروید به شما ارائه دهیم.

 

  • مرحله اول : شما می توانید به منظور خواندن پیام های حذف شده در واتساپ اندروید یا آیفون، اپلیکیشنی نصب کرده که برای نصب آن کافیست به گوگل پلی مراجعه کرده و برنامه «Notisave» را نصب نمایید . 

چگونه پیام حذف شده واتساپ را برگردانیم ؟

  • مرحله دوم : برای خواندن پیام پاک توسط فرستنده در اتساپ در گوشی های آیفون باید برنامه معرفی شده را با کرده و  گزینه ی Allow را لمس نمایید سپس به برنامه اجازه دسترسی به نوتیفیکشن ها ره دهید 

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم ؟

  • مرحله سوم : سپس صفحه برای شما باز می شود که در این صفحه باید برنامه ای را انتخاب کنید که نوتیفیکشن آن برای شما دارای اهمیت می باشد . پس اگر قصد خواند پیام های حذف شده واتساپتان را دارید در این قسمت باید برنامه واتساپ را انتخاب نمایید . 

چگونه پیام های پاک شده واتساپ را ببینیم ؟

  • مرحله چهارم : از این پس شما می توانید پیام های شخصی که پیام خود را حذف کرده است را بخوانید زیرا این برنامه با ارسال نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می مپکند و شما اکر این برنامه را باز نمایید می تواندی پیام پاک شده را بخوانید . 

 

آیا می‌توان با این روش پیام‌های از قبل پاک شده‌ را مشاهده کرد؟

خیر؛ قابل توجه است برای خواندن پیامم های حذف شده در واتساپ حتما باید این برنامه از قبل در گوشی شما نصب باشد زیرا بدون این برنامه نمی توانید پیام های پاک شده را بخوانید در نتیجه باید از قبل این برنامه را نصب نمایید .