معرفی 10 تا از بهترین سریال های کمدی خارجی که باید ببینید

06/03/2022
بهترین سریال های کمدی خارجی(sitcom)
معرفی بهترین سریال های کمدی خارجی (sitcom) این سریال ها از پر طرفدار ترین سریال های کمدی تاریخ می باشند. سیت کام معمولا نوعی از کمدی است که در آن شخصیت‌های فیلم یا سریال در مکان‌های عادی مانند محل کار یا خانه حضور دارند و فعالیت‌های روزانه آن‌ها با حرکات یا دیالوگ‌های طنز انجام می‌شود.
مجله والی
مجله والی

سریال های کمدی معمولا از پر طرفدار ترین سریال ها در همه ادوار هستند که داستان ها این سریال ها معمولا  بر مجموعه ثابتی از شخصیت‌ها متمرکز است که عمدتاً از قسمتی به قسمت دیگر منتقل می‌شوند. احتمالا بسیاری از ما با سریال فرندز و how i met your mother (HIMYM) تماشا کردیم و با صحنه های عاشق شدن های تد و WE WERE ON BREAKK!! های راس و ریچل خندیده ایم و سرگرم شده ایم. در این مقاله سعی کرده ایم تا به معرفی بهترین سریال های کمدی بپردازیم.

1. سریال آفیس  office 

دانلود سریال آفیس با زیر نویس چسبیده

سریالر آفیس یک سریال کمدی بسیار جذاب در مورد کارمندان یک شرکت خیالی  به اسم داندر میفلین شعبه اسکرانتون، پنسیلوانیا است. این مجموعه از سال 2005 تا 2013 از شبکه NBC  پخش شد. این سریال در 9 فصل ساخته شد.آفیس در طول فصل اول کوتاه خود با نقدهای متفاوتی روبرو شد، اما فصل های بعدی، به ویژه آنهایی که کارل در آن حضور داشتند، تحسین قابل توجهی از سوی منتقدان تلویزیونی دریافت کردند، زیرا شخصیت ها، محتوا، ساختار و لحن سریال به طور قابل توجهی از نسخه بریتانیایی متفاوت بود. این فیلم  زندگی روزمره مدیر و کارمندانی را که شرکت رامدیریت می کن دنبال می کند. خدمه کارمندان را در 24 ساعت هفته دنبال می‌کنند و برخوردهای طنزآمیز و عجیب آن‌ها را به تصویر می‌کشند، زیرا هر کاری که لازم است برای رونق شرکت انجام می‌دهند. امتیاز این فیلم در چارت IMdb 8.9  است.

2. سریال فرندز Friends

دانلود سریال فرندز با زیر نویس چسبیده

 سریال فرندز یک  کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد است. این سریال از سال 1994 تا2004 ساخته و پخش شد از بازیگران این سریال می توان  به  جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک، متیو پری و دیوید شویمر اشاره کرد.فیلمبرداری در استودیو برادران وارنر در بربنک، کالیفرنیا انجام شد و این سریال جز ده سریال برتر تلوزیونی در سال های پخش خود بود و به یکی از محبوب ترین نمایش های تلویزیونی در تمام دوران تبدیل شد.راس گلر، ریچل گرین، مونیکا گلر، جوی تریبیانی، چندلر بینگ و فیبی بافی شش بیست و چند ساله هستند که در شهر نیویورک زندگی می کنند. در طول 10 سال و فصل، این دوستان درس های زندگی، خانواده، عشق، درام، دوستی و کمدی را می گذرانند.

3.سریال آشنایی با مادر How I Met Your Mother

دانلود سریال HIMYM

سریال How I Met Your Mother یا همان (HIMYM)  یک سیتکام کمدی که توسط کریگ توماس و کارتر بیز برای CBS ساخته شده است. این سریال از سال 2005 تا 2014 پخش شد و این داستان روایتگر سال 2030 است که تد موزبی وقایع سال 2005 تا 2013 را برای فرزندانش بازگو می کند که منجر ه ملاقات با مادرشان شده است. این فیلم نامزد 30 جایزه امی و برنده 10 جایزه شد. در سال 2010، آلیسون هانیگان برنده جایزه منتخب مردم برای بازیگر زن کمدی تلویزیونی مورد علاقه شد. در سال 2012، هفت سال پس از نمایش، این سریال برنده جایزه منتخب مردم برای کمدی شبکه تلویزیونی مورد علاقه شد و نیل پاتریک هریس دو بار جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیونی را دریافت کرد.

4.سریال بروکلین ناین- ناین Brooklyn Nine-Nine

دانلود فیلم بروکلین 99

Brooklyn Nine-Nine یک مجموعه تلویزیونی کمدیپلیسی آمریکایی است. این سریال از سال 2013 تا 2021 در  هشت فصل و 153 قسمت پخش شد. این سریال که به عنوان  یک کمدی تک دوربین تولید شد، در اصل ۱۳ قسمت را برای فصل اول سفارش داد و در نهایت آن را به ۲۲ قسمت افزایش داد.این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. فصل اول برنده جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی – موزیکال یا کمدی شد و در همان شب، سامبرگ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد – سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی را دریافت کرد.. براگر چهار بار نامزد دریافت جایزه پرایم تایم امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی شده و دو بار برنده جایزه تلویزیونی منتخب منتقدان برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی شده است. داستان این سریال در مورد اداره پلیس ۹۹ منطقه بروکلین نیویورک جریان دارد. جایی که چند پلیس در کنار یکدیگر به حل معماهای پلیسی می‌پردازند و در کنار آن اتفاقاتی جذاب و بامزه را رقم می‌زنند.

5.سریال خانواده مدرن Modern Family

دانلود سریال modern family

خانواده مدرن یک مجموعه تلویزیونی کمدی خانوادگی آمریکایی است که توسط کریستوفر لوید و استیون لویتان برای شرکت پخش آمریکایی ساخته شده است. این سریال از 23 سپتامبر 2009 تا 8 آوریل 2020 پخش شد.خانواده مدرن حول محور سه نوع خانواده متفاوت در منطقه لس آنجلس می چرخد ​​که از طریق فرزندانشان با هم معاشرت می کنند.

6.سریال بیگ بنگ تئوری The Big Bang Theory

دانلود سریال بیگ بنگ تئوری

بیگ بنگ تئوری یک کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط چاک لور و بیل پرادی ساخته شده است. این سریال ا حول محور پنج شخصیت که در پاسادینا، کالیفرنیا زندگی می‌کنند شکل گرفت که لئونارد هافستادر و شلدون کوپر با هم هم اتاقی هستند و پنی که پیشخدمت یک رستوران و علاقه مند به بازیگر اسن و همسایه روبرویی آن هاست. در فصل های بعد با اضافه شدن نقش های مکما داستان این سریال جذاب تر می شود. این سریال  به طور زنده تئاتر تلوزیونی در مقابل تماشاگران فیلم برداری شده است. فصل اول این سریال یا نقد های منفی بسیاری روبرو شد اما فصل 7 این سریال  در بین ده مجموعهٔ برتر قرار گرفته و در نهایت فصل یازدهم رتبهٔ اول را به خود اختصاص داد.این مجموعه از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴  چهار بار برندهٔ جایزه امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در مجموعه تلویزیونی کمدی برای جیم پارسونز شد.

7. فیلادلفیا همیشه آفتابی است     It’s Always Sunny in Philadelphia

دانلود سریال   It’s Always Sunny in Philadelphia

از علل محبوبیت این سریال داستان و شخصیت‌های نامتعارف آن است که کاملاً خلاف روند کمدی موقعیت‌های معمول در تلویزیون حرکت می‌کنند. در این سریال هیچگونه درس و پیام اخلاقی وجود ندارد و شخصیت‌ها هیچوقت از لحاظ اخلاقی رشد نمی‌کنند

8. سریال اجتماع Community

سریال اجتماع

Community یک کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط Dan Harmon ساخته شده است.. این سریال در 110 قسمت در شش فصل پخش شد. از بازیگران این مجموعه میتوان به جوئل مک هیل، جیلیان جیکوبز، دنی پودی، ایوت نیکول براون، آلیسون بری، دونالد گلاور، کن جونگ، چوی چیس و جیم راش اشاره کرد. این داستان روایتگر داستان یک وکیل است که  مدرک جعلی که درست کرده است لو می رود و این وکیل مجبور می شود که به کالج برود که نا خواسته وارد گروه  درس خواندن یا همان Study Group می شو که که اعضایش همین شخصیت‌های اصلی داستان هستند.

9.سریال جای خوب  The Good Place

دانلود سریال the good place

این سریال کمدی آمریکایی توسط توسط مایکل شور ساخته شده‌است. این سریال توجه منتقدان و تماشگران بسیاری را به خود به ویژه برای نویسندگی ، بازیگری ، نوآوری، فضاسازی و لحن آن مورد تحسین قرار گرفتت و نظر بسیاری را جلب کرده است. ما یکل شور سازنده آثاری مانند «Brooklyn Nine-Nine» و «Parks and Recreation» هم هست.

10. سریال New Girl

دانلود سریال new girl

سریال new girl  یک کمدی تلویزیونی آمریکایی استکه توسط الیزابت مریوتر ساخته شده. این سریال حول محور یک معلم دمدمی به نام جسی می      گردد که به لس آنجلس نقل مکان می کند.  این سریال عناصر کمدی و درام را با هم ترکیب می‌کند، زیرا شخصیت‌هایی که در اوایل سی سالگی خود هستند، با مسائل روابط و انتخاب‌های شغلی سروکار دارند.