چه شلوارهایی عید امسال (1401)مد می شوند؟

06/02/2022
مدل شلوار هایی که در عید 1401 مد می شوند
هر ساله با نزدیک شدن به عید مدل هایی از پوشاک از جمله لباس و شلوار های مختلف وارد بازار می شوند.پس اگر شما فردی هستید که به استایل خود اهمیت می دهید، با این مقاله از مجله والی همراه باشید زیرا لیستی از جدیدترین شلوار های جدید و ترند شده را آماده کرده ایم.
مجله والی
مجله والی

تعداد زیادی از افراد با نزدیک شدن به عید در جست و جوی مدل های جدید و ترند های شلوار هستند که انواع مختلفی از آن وارد بازار می شود و از آن استقبال بی نظیری می شود.این نکته را هم فراموش نکنید که در انتخاب شلوار به غیر از در نظر گرفتن مد به استایل و سبک پوششتان نیز توجه کنید.در این مقاله مد از مجله والی به معرفی شلوار هایی که عید امسال ترند هستند خواهیم پرداخت.پس با ما همراه باشید.

  • شلوار بگ

شلوار بگ

شلوار بگ در انواع پارچه ای و جین در بازار موجود است و یکی از پر طرفدارترین شلوار هاست.این نوع شلوار سر تا سر گشاد بوده و بیشتر مناسب افراد لاغر اندام است.

شلوار لی بگ

  • شلوار فاق کوتاه

شلوار فاق کوتاه

شلوار های فاق کوتاه یکی دیگر از شلوار هایی هستند که عید امسال ترند شده اند.این نوع شلوار ها بیشتر برای افرادی که اندامی بی نظیر و بالاتنه ای خوش فرم دارند مناسب است زیرا طراحی این شلوار ها به گونه ای است که  فاصله بین کمر تا نشیمن گاه کمتر است.برای جذاب تر شدن می توانید  لباس های نیم تنه را با این شلوار ها ست کنید.این شلوار برای افرادی که دارای اندام درشت و همچنین باسن و شکمی بزرگ هستند مناسب نیست.

  • شلوارهای برش دار

شلوار زاپ دار

منظور از شلوار های برش دار شلوار هایی می باشد که روی قسمت کمر، شکم و پهلو ها دارای برش هایی می باشند و دارای انواع مختلفی هستند.یکی دیگر از این نوع شلوار ها که بسیار پر طرفدار هستند، شلوار های جلو خط دار نامیده می شوند.

  • شلوارهای دو رنگ (سایه روشن)

شلوار سایه روشن

یکی دیگر از شلوار های محبوب و پرطرفدار به خصوص در بین جوانان، شلوار های سایه روش هستند که به این دلیل به آن ها سایه روشن می گویند زیرا قسمتی از آن تیره و قسمتی روشن است.

  • شلوار جذب

شلوار جذب

شلوار جذب همه ساله مد و پر طرفدار است.طراحی این شلوار ها اینگونه است که  از بالا تا پایین به پاها چسبیده و اندام شما  از کمر تا مچ پا در آن به خوبی مشاهده می شود.این شلوار ها هم به صورت مردانه و هم زنانه در انواع کشی و کتان یا الاستین در بازار موجودند.

  • شلوار اسپرت

شلوار اسپرت

امروزه جوانان علاقه زیادی به پوشیدن لباس های اسپرت دارند.افرادی که به ظاهر و تیپ اسپرت  و همچنین استایل راحت و رومزه علاقه دارند می توانند شلوار های اسپرت را انتخاب کنند.

  • شلوار بوت کات (دمپا گشاد)

شلوار دمپا گاد

این شلوار نوعی شلوار دمپا گشاد بوده و طراحی آن به این صورت است که از قسمت زانو به پایین کمی گاد می شودو باعث کشیده تر به نظر آمدن پاها خواهد شد.افرادی که دارای اندام درشت و سیبی شکل هستند می توانند این شلوار را انتخاب کنند.

سخن پایانی

این لیستی که در بالا آوردیم فقط یک پیشنهاد برای افرادی که دنبال مد روز و استایلی متفاوت هستند، می باشد.با این حال هر فردی می تواند با توجه به سلقیه و نظر خود عمل کند.