بیوگرافی زین مالک و دلیل جدایی زین و جی جی حدید

13/04/2022
بیوگرافی زین مالک(Zayn)
زین جواد مالک که به نام زین شناخته می شود عضو سابق گروه وان دایرکشن است. زین مالیک در 25 مارس 2015 گروه را ترک کرد و موسیقی را به صورت تنها ادامه داد. از سال 2016، او سه آلبوم انفرادی به نام های Mind of Mine، Icarus Falls و Nobody is Listening منتشر کرده است.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی زین مالک

بیوگرافی زین مالک
نام  زین جواد
نام خانوادگی مالک
تاریخ تولد  12 1993 January 
محل تولد برادفورد، انگلستان
سبک     Pop, R&B
پیشه خواننده

زین جواد مالک که به نام زین شناخته می شود عضو سابق گروه وان دایرکشن است. زین مالیک در 25 مارس 2015 گروه را ترک کرد و موسیقی را به صورت تنها ادامه داد.  از سال 2016، او سه آلبوم انفرادی به نام های Mind of Mine، Icarus Falls و Nobody is Listening منتشر کرده است. در سال 2018 او نامزد گرمی برای آهنگ  'I Don't Want To  Live Forever' شد.      

زین در وست لین، بایلدون، برادفورد، انگلستان به دنیا آمد. او اصالتاً انگلیسی و پاکستانی است. او از پدر بریتانیایی-پاکستانی یاسر مالک و مادر انگلیسی پاتریشیا به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر به نام دنیا و دو خواه ر کوچکتر به نام های ولیحه و صفا دارد. او و خانواده اش مسلمان هستند. او دان ش‌آموز مدرسه ابتدایی Lower Fields در شرق بولینگ بود و به دبیرستان تانگ که یک دبیرستان دولتی بود رفت.  قد زین مالیک 1.75 متر و وزن او 70 کیلوگرم می باشد.

کارنامه هنری و آلبوم های زین مالیک

زین ملک در واندرکشن

زین مالیک از ابتدا به خوانندگی و اجرا علاقه داشت و در سن 17 سالگی در سریال رقابتی The X Factor ظاهر شد. او با چهار شرکت کننده مرد دیگر گروه شد تا گروه One Direction را تشکیل دهند، که در ادامه به یکی از محبوب ترین گروه های پسر در تاریخ موسیقی تبدیل شد. پس از ترک وان دایرکشن در مارس 2015، مالیک سال بعد با انتشار اولین آلبوم انفرادی خود، Mind of Mine، سر و صدای زیادی به پا کرد.

 در سال 2010، زمانی که زین 17 سال داشت، در منچستر برای هفتمین سری از X Factor تست داد. او در فیلم This Is Us و در مصاحبه با مجله Fader در سال 2015 فاش کرد که اگر مادرش آن روز صبح او را از رختخواب بیرون نمی‌کشید، به تست خوانندگی  خود نمی‌رفت. 

زین در تست خوانندگی X Factor آهنگ "Let Me Love You" را که در سال 2004 توسط ماریو خواننده R&B ساخته شد را خواند. هر سه   داور مسابقه- سیمون، لوئیس و نیکول - به او "بله" دادند. او نتوانست از مرحله  بوت کمپ عبور کند، جایی که در ابتدا به عنوان یک هنرمند انفرادی حذف شد اما بعد از آن به گروه واندرکشن اضافه شد . به مسابقه برگردانده شد. پس از کسب رتبه سوم در X Factor، وان  دایرکشن یک قرارداد ر کوردی با Syco Music تابعه Sony Music امضا کر د و 4 تور جهانی را در 4 سال به پایان رسان دند.

زین مالیک

وان دایرکشن با اولین تک آهنگ خود، "What Makes You Beautiful"، زمانی که در سپتامبر 2011 در بریتانیا منتشر شد، در صدر جدول موسیقی پاپ قرار گرفت. اولین آلبوم آنها، Up All Night، در سال 2012 در بریتانیا و ایالات متحده پرفروش شد.در 25 مارس 2015، حساب رسمی فیسبوک وان دایرکشن در بیانیه ای اعلام کرد که مالک برای همیشه از گروه جدا شده است و دلیل آن تمایل او به زندگی دور از مرکز توجه است. در مصاحبه ای با The Sun، او بیشتر توضیح داد که "دیگر احساس نمی کند خودش" است و مدتی است که ناراضی بوده و فقط به خاطر طرفداران ادامه داده است. در ژانویه 2016، زین در مورد جدایی خود توضیح داد و گفت که او واقعاً نمی خواست در یک گروه باشد، زیرا او برای X Factor به عنوان یک هنرمند انفرادی تست داد اما تا زمانی که می توانست با 1D باقی ماند.

ازدواج و همسر زین مالیک

ازدواج زین مالک

لین ژنو

زین در سال 2010 زمانی که او 17 ساله بود و او 20 ساله بود، برای مدت کوتاهی در سال 2010 با همکار شرکت X Factor (بریتانیا)، ژنو لین قرار گرفت.آنها رسماً در ماه بعد، در 21 ژانویه 2011، از هم جدا شدند.

ربکا فرگوسن

در سال 2011، زین با ربکا فرگوسن، نایب قهرمان فصل هفتم سریال X Factor (بریتانیا) به مدت چهار ماه قرار گذاشت، زمانی که او 18 و او 23 سال داشت. رابطه آنها به دلیل اختلاف سنی پنج ساله توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. آنها زمانی که در X Factor حضور داشتند با هم آشنا شدند، اما ربکا اظهار داشت که "مدتی طول کشید تا ما به همدیگر را از دید دیگری نگاه کنیم. لحظه خاصی وجود نداشت، فقط تکامل یافت." پس از جدایی آنها در جولای 2011، ربکا اظهار داشت: "من و زین به تازگی از هم جدا شدیم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم." با این حال، زین در مصاحبه ای در اکتبر 2012 اظهار داشت: "این نباید اتفاق می افتاد. این فقط یک ایده اشتباه بود از ابتدا. پایان بسیار بدی داشت، بنابراین ما دیگر صحبت نمی کنیم. ما در این مورد نیستیم. اصلا لمس کن." فرگوسن در سال 2013 این رابطه را "یک اشتباه" خواند و گفت که فاصله سنی ارزش این بحث را ندارد.

پری ادواردز

زین مالک و جی جی حدید

زین با پری ادواردز، یکی از اعضای گروه دختران برنده فصل هشتم The X Factor، Little Mix، قرار ملاقات و نامزدی داشت. آنها زمانی که مهمان One Direction در نوامبر 2011 در برنامه اجرا کردند، ملاقات کردند. در ماه مه 2012، پاپاراتزی ها از این جفت در حال بوسیدن عکس گرفتند. آنها با چهار رسوایی تقلب جداگانه در ارتباط با زین مواجه شدند، از جمله یکی از آنها که در آن عکس های او در حالی که در رختخواب خوابیده بود توسط زنی که گفته می شود با او خیانت کرده بود به صورت آنلاین درز کرد. در آگوست 2013، زین و پری تایید کردند که نامزد کرده اند. پس از چهارمین رسوایی تقلب در فوریه 2015، زین به خانه خود به بریتانیا رفت و هفته بعد از وان دایرکشن خارج شد. به نظر می‌رسید که او و پری همچنان در حال برنامه‌ریزی برای ازدواج خود هستند، و پری در ژوئن 2015 به شوخی از خود به عنوان "پری مالیک" یاد کرد. با این حال، در 4 آگوست 2015، پری تایید کرد که آنها از هم جدا شده‌اند. زین نامزدی را لغو کرد و یک ماه قبل به این رابطه پایان داد. در مصاحبه نوامبر 2015 خود با مجله فادر، زین جدایی از پری را از طریق پیامک تکذیب کرد و گفت: "من برای پری احترام بیشتری قائل هستم تا اینکه به هر چیزی به خاطر پیامک پایان دهم. من او را بسیار دوست دارم، و همیشه خواهم داشت، و هرگز رابطه مان را بیش از چهار سال اینطور به پایان نخواهم رساند. او می داند که من این را می دانم و مردم نیز باید این را بدانند. نمی‌خواهم توضیح دهم که چرا یا چه کار کردم، فقط می‌خواهم مردم بدانند که من این کار را نکردم.»

جیجی حدید و زین مالک 

حاشیه مادر جی جی حدید

زین در نوامبر 2015 با مدل آمریکایی جیجی حدید آشنا شد. جیجی در اولین موزیک ویدیوی زین برای Pillowtalk ظاهر شد. این دو برای چندین عکس مجلات مد بالا ژست گرفته اند و با هم در مت گالا 2016 شرکت کرده اند. در مارس 2018، زین و جیجی در ابتدا جدایی خود را تایید کردند، اما فراتر از آن به اتحاد مجدد ادامه دادند. حدید در 24 سپتامبر 2020 اولین فرزند خود به نام خای را به دنیا آورد. آنها چهره خای را آشکار نکرده اند. از اکتبر 2021، به دنبال یک اختلاف خانگی با مادر جیجی، زین و جیجی دیگر با هم نیستند.