معرفی 10 بازی برتر اندروید با کیفیت

02/01/2022
بهترین بازی های اندروید
با افزایش پیدا کردن کارابران اندروید افزایش استفاده از گوشی های اندروید انتخاب یک بازی اندروید امروز به یک امر مشکل تبدیل شده است در این مقاله سعی داریم به بررسی 10 بازی اندروید برتر در مجله والی بپردازیم. با مجله والی همراه باشید تا 10 بازی برتر این سیستم عامل را بررسی کنیم.
مجله والی
مجله والی

بازی پابجی

PUBG Mobile

بازی پابجی دانلود

پابچی کوتاه شده عبارت (PlayerUnknown’s Battlegrounds) است.  بازی پابجی یکی از بهترین های اندورید است این بازی تا به حال نزدیک به 734 ملیون بار دانلود شده و نسخه اندروید این بازی بر خلاف نسخه pc رایگان است. اولین نسخه این بازی در سال 2017 برای pc منتشر شد و در دسامبر همان سال این بازی در دو نسخه برای کنسولXboxOneو  پلی‌استیشن۴ منتشر شد. این بازی دارای گرافیک بسیار خوب و  کنترل های ساده می باشد. این بازی اولین بار در سال 2019 برای اندروید منتشر شد. این بازی 100 نفر را در تیم های چهار نفره در جزیره ای رها می کند و باید منابع را جمع آوری کنید  و در رقابت افراد گروه های دیگر را حذف کنید. بدون شک تمرکز اصلی بازی gunplay است.

برای دانلود پابجی موبایل برو روی لینک زیر کلیک کنید.

پابجی موبایل در گوگل پلی

call of duty

دانلود بازی کال آف دیوتی

این بازی جز محبوب ترین بازی های اندروید است. این بازی آنلاین جز بازی های گروهی و چند نفره محسوب می شود که در آن می توانید ماموریت های جذابی را به پایان برسانید. همچنین این بازی دارای حالت های مختلف زامبی مود و یا pvp است. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و کیفیت و جلوه های صوتی فول اچ دی فوق العاده است. این بازی اولین بار در نسخه pc در سال 2003 منتشر شد و سپس در پلتفرم های دیگر هم به اجرا در آمد. این بازی در پنج حالت قابل اجراست.

  • Battle Royale
  • zombie mood
  • Team Deathmatch
  • Frontline
  • Search and Destroy
  • Domination

برای دانلود call of duty برو روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود call of duty گوگل پلی

 Fortnite Battle Royale

دانلود بازی فورتنایت

این بازی دارای سبک اکشن و بقا است. این بازی یکی از بهترین نوع بازی بتل گراند است این بازی برای اولین بار در سال 2011 برای پلتفرم های xbox و پلی استیشن 4 و ویندوز منتشر شد. در سال 2017 اولین نسخه اندروید این بازی منتشر شد. این بازی دارای 100 بازی کن برای ظرفیت هر بازی استکه مانند کال اف دیوتی به صورت چتر بازی به یکی جزیره پرتاب می شوند و بازیکنان هر گروه باید به دنبال اسلحه و مهمات بگردند. این بازی دارای حالت SAND BOX است که در این حالت باید بازیکنان می توانند با هر چه که اختیار دارند هر چیزی را که میخواهند بسازند.

برای دانلود بازی Fortnite Battle Royale روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی Fortnite Battle Royale پارس گیم

Fortnite

بازی fortrnite

برخلاف بازی پابجی که نسخه اندروید آن دارای گرافیک بسیار قوی و مشابه به دیگر نسخه های خود دارد اما درباره ی فورتنایت این موضوع تصدیق نمی کند. این بازی در چهار کشور از جمله ایران و کوبا فیلتر است پس اگر می خواهید این بازی هیجان انگیز را بازی کنید ابتدا باید فیلتر شکن را روشن کنید.

برای دانلود بازی فورتنایت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی فورتنایت فارسروید

Monument Valley

monument valley

بازی Monument Valley یا دره یادبود یکی از بهترین بازی های در سبک فکری و پازل است.این بازی دارای معما های مختلف است و شما در این بازی وظیفه دارید که شخصیت اصلی این بازی را با ایده ها خود ار مکان های مختلف این بازی بگذرانید.این بازی دارای خطا های چشمی فوق العاده ایست که شما را به چالش می کشد.از ویژگی های این بازی می توان به طراحی حرفه ای این بازی و استفاده از کاخ خا و مکان های تاریخی سراسر دنیا اشاره کرد همچنین این بازی دارای محیط کاملا سه بعدی و افکت های صدایی فوق العاده است.

برای دانلود Monument Valley برو روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود Monument Valley فارسرود

Genshin Impact

دانلود بازی genshin impact

این بازی یک بازی اندروید بسیار خوش ساخت و از نظر گرافیکی غنی است. این بازی توسط شرکت چینی miHoYo Limited ساخته و تولید شده است. این بازی دارای سبک اکشن ماجراجویی است  که  سبک نقش آفرینی را نیز در خود جای داده است. این بازی دارای سبک خواص خود و تقریبا به سبک مانگاست. داستان این بازی به این صورت است که شما در نقش چند خواهر برادر توسط یک خدای ناشناس به زمین تبعید شده ایدو هر کداماتن در نقطه ای از سیاره جدید قرار دارید و باید با دشمنان خود مقابله کنید.شما می توانید از اسلحه ها و ابزار های مختلف در این بازی استفاده کنید. این بازی دارای گرافیک خوب است اما ممکن است در ابتدای نصب حتی به ده گیگ دیتا نیاز داشته باشد! 

برای دانلود Genshin Impact بر رو روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود Genshin Impact گوگل پلی

Pokémon GO

دانلود باز پوکمون گو

این بازی آنلاین یک بازی جذاب جهانی است که تا کنون بیش از 1 میلیار بار دانلود شده است. در این بازی می توانید در هر کجا که هستید به دنبال پوکمون ها بگردید. این بازی رایگان برای انواع دستگاه های اندروی بهینه شده است و نیاز به 2 گیگ رم و یا بیشتر دارد. این بازی از دوربین و GPS  گوشی شما به عنوان نقشه بازی استفاده می کند و شما می توانید در اطراف خود به جستجو پوکمون ها بپردازید. این بازی بسیار جذاب در ایران قابلیت اجرا ندارد.

برای دانلود Pokémon GO برو روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود Pokémon GO

BattleOps 

بازی battel ops

این بازی عملیاتی جنگی بسیار خوش ساخت و دارای سبک اکشن می باشد. این بازی داری گرافیک فوق العاده و طراحی حرفه ای است و به صورت آفلاین بازی می شود.  این بازی یک تیر انداز نظامی شدید است که شما در این بازی نقش یک افسر نظامی را دارید که شما را بی هوش کردند و بعد شما وسط بازی به هوش می آیید و باید بفهمید که چرا گروه های زامبی دنیا را تسخیر کرده اند و این دنیا آخر زمانی دقیقا کجاست.این بازی دارای چندین فصل است و هر فصل دارای چندین سطح است. این بازی دارای چند موود مختلف است مثل PVP آفلاین، حالت زامبی

برای دانلود بازی BattleOps بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی BattleOps

Candy Crush Saga

بازی کندی کراش

بازی کندی کراش اولین بار در سال 2012 برای نسخه اندروید منتشر شد. این بازی مثل بازی دوز است باید آبنبات ها را در حداقل یه ردیف پشت سرهم قرار دهید. این بازی دارای فضایی رنگی و پر از آبنبات قرار دارد. این بازی دارای مرحله های متفاوت و زیادی است و شما می تواندی با کسب امتیاز ابزار های مختلف این بازی را آنلاک کنید. گرافیک این بازی پیچیدگی خاصی ندارد و دارای جذایبیت های بصری رنگی است. این بازی دارای جوایز روزانه و مرحله های جذاب و متنوع است حتی می توانید در رقابت آنلاین این بازی شرکت کنید و با دوستانتان به رقابت بپردازید.

برای دانلود بازی Candy Crush Saga بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی Candy Crush Saga فارسروید

Piano Tiles

بازی پیانو

این بازی پرطرفدار اندروید با لمس کاشی های سیاهمی توانید انواع موسیقی ها را بنوازید. همچنین با این بازی می توانید سرعت عمل خود را هم بسنجید و همچنین با بازی آنلاین این بازی می توانید با دوستانتان مسابقه دهید. این بازی دارای حالت های مختلف، انواع موسیقی های متنوع و کنترلرهای لمسی و بصری عالی است.

برای دانلود بازی Piano Tiles بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی Piano Tiles فارسروید

The Sims

بازی sims

بازی sims یکی از بازی های شبیه ساز زندگی و نقش آفرینی است. اسن بازی جز ژانر های شخصیت سازی محسوب می شود. در این بازی می توانید کاراکتر مورد علاقه خود را بسازید و بعد شغل رویایی خود را پیدا کنید. با دوستان خود به مسافرت بروید و خانواده خود را تشکیل دهید. این بازی نا محدود است و شما می توانید کاراکتر های متنوع بسازید و برای شغل مناسب پیدا کنید. از قابلیت های این بازی می توان به شخصی سازی، تغییر در نوع پوشش و می توانید کسب مهارت های مختلف بپردازید. تشکیل خانواده دهید. خانهن خود را بسازید و تغییر دکوراسیون مورد علاقه خود را در خانه خود انجام دهید.

برای دانلود بازی The Sims بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی The Sims

طیف گسترده ای از فایل های اندرویدی وجو دارد که توسط کاربران زیادی با رده سنی های مختلف انجام می شود همچنین بازی کامپیوتری و پلستیشن نیز در بین کاربران طرفداران بسیاری دارد برای آشنایی با بهترین بازی های کامپیوتری با مجله برو روی لینک آبی کلیک کنید.