قیمت شوتینگ سیب زمینی

26/11/2022
گرمکن سیب زمینی
گرمکن سیب زمینی یکی دیگر از تجهیزات صنعتی پرکاربردی است که جایگاه ویژه ای در بسیاری از رستوران ها، فست فود ها و … دارد و معمولا بر روی کانتر یا همان پیشخوان کاربر قرار می گیرد.
مجله والی
مجله والی

گرمکن سیب زمینی 

گرمکن صنعتی سیب زمینی یکی دیگر از تجهیزات صنعتی پرکاربردی است که جایگاه ویژه ای در بسیاری از رستوران ها، فست فود ها و … دارد و معمولا بر روی کانتر یا همان پیشخوان کاربر قرار می گیرد، البته در بسیاری از مکان ها گرمکن را در کنار سرخ کن قرار می دهند که بعد از سرخ کردن و آماده سازی سیب زمینی، قارچ و … آنها را داخل گرمکن قرار دهند. درواقع کارایی دستگاه گرمکن اینگونه است که می تواند مواد داخل خود را در دمایی مناسب و قابل تنظیم قرار دهد که هر لحظه آماده سرو باشند.

همانگونه گفته شده دستگاه گرمکن برقی مجهز به المنت بوده که فضا را گرم نگه دارد، بنابراین افراد می توانند به راحتی دمای داخل محفظه را به دلخواه خود تنظیم کنند. همچنین دستگاه فوق نه تنها برای گرم نگه داشتن سیب زمینی های سرخ شده بلکه برای بسیاری از مواد خوراکی شده بسیار مناسب است به همین دلیل در بسیاری از رستوران های سلف سرویس بدلیل فاصله زمانی بین طبخ و سرو غذا از این مدل شوتینگ فست فود استفاده می شود.

دستگاه های گرمکن سیب زمینی با حجم و ابعاد متوسطی که دارند به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین در مدل های یک سینی، دو سینی و سه سینی تولید و عرضه می شوند تا مشتریان عزیز بتوانند با توجه به نیاز و مصرف روزانه خود آن ها را انتخاب کنند.

انواع گرمکن سیب زمینی 

  1. گرمکن سیب زمینی تک سینی
  2. گرمکن سیب زمینی دو سینی
  3. گرمکن سیب زمینی سه سینی

شوتینگ سیب زمینی چیست؟

شوتینگ سیب زمینی دوطبقه برای گرم نگه داشتن انواع غذاهای فست فودی، سیب زمینی، پیراشکی با داشتن دمای قابل تنظیم در انواع فروشگاه های سرو غذا مورد استفاده قرار می گیرد و مجهز به بدنه استنلس استیل و برق تک فاز، ولتاژ 220 ولت، ترموستاتیک کنترل کننده گرما و المنت سرامیکی برای گرم کردن می باشد که قابلیت تمیز کردن آسان دارد.

انواع شوتینگ سیب زمینی

  • شوتینگ سیب زمینی و ساندویچ
  • شوتینگ برگر
  • شوتینگ مشترک
  • شوتینگ سیب زمینی

شوتینگ سیب زمینی آمریکایی

 قیثمت شوتینگ سیب زمینی

مشخصات فنی شوتینگ طرح آمریکایی مدلSHA1

طول 70
عرض 62
ارتفاع 60
جنس دستگاه استیل
المنت دارد
تعداد المنت 2عدد
جنس المنت سرامیک 650 وات
مصرف برق w1300

گرمکن سیب زمینی رومیزی 

معرفی گرمکن رو میزی

مشخصات فنی گرمکن سیب زمینی رومیزی

طول 40سانتی متر
عرض 63سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس دستگاه استیل
المنت دارد
جنس المنت سرامیکی 650 وات
مصرف برق 650 وات

گرمکن سیب زمینی دو طبقه

قیمت شوت سیب زمینی

مشخصات فنی گرمکن سیب زمینی دو طبقه

طول 76 سانتی متر
عرض 62 سانتی متر
ارتفاع 91 سانتی متر
جنس دستگاه استیل
تعداد المنت 4عدد
جنس المنت سرامیکی 650 وات
مصرف برق 2600 وات

 قیمت گرمکن سیب زمینی 

در هنگام خرید دقت داشته باشید دستگاهی را انتخاب کنید که ابعاد و ظرفیت متناسب با نیاز روزانه شما داشته باشد.شرکت ما تمامی محصولات را با بهترین کیفیت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می دهد. جهت خر ید و استعلام قیمت با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع گرمایشی اونیور تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش

09128886153