قیمت یخچال سردخانه ایسوزو زیر صفر

21/11/2022
یخچال ایسوزو
یکی از انواع سردخانه ماشین یا خودرو، یخچال سردخانه ایسوزو می باشد که برای نگهداری و جابه جایی انواع مواد غذایی از کارخانه به فروشگاه می باشد که دارای دمای مناسب که بین منفی 12 درجه تا منفی 23 درجه می باشد که موجب افزایش طول عمر مواد غذایی است.
مجله والی
مجله والی

سردخانه ایسوزو نوعی سردخانه زیر صفر می باشد که به شکل اتاقک های متحرک یا ثابت طراحی شده اند تا به راحتی بتوان مواد غذایی را در درون این یخچال ایسوزو جای نگهداری کرد و یا به مکان مورد نظر انتقال داد. اجزای تشکیل دهنده ی سردخلنه ایسوزو شامل کمپرسور، اوپراتور، موتور، لوله های ارتباطی و شیر انبساط می باشد که عملکرد ومکانیزم مورد نیاز را برای افزایش طول عمر و نگهداری خوراکی و مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ و سبزیجات فراهم سازد می توان گفت که عملکرد این سردخانه صنعتی با بخچال یکی می باشد. جنس بدنه ی این دستگاه ایسوزو سردخانه دار ساندویچ پنل می باشد و نکته ی مثبت آن این موضوع است که به صورت تکه تکه به یکدیگر وصل می شود و در هنگام جابه جایی می توانید اجزا را از یکدیگر باز کرده و دوباره در محل جدید متصل کنید البته لازم به ذکر است که یکی ار نکات اصل و مهم هنگام خرید سردخانه ماشین همین امر می باشد. سردخانه خودرویی در ابعاد مختلفی ساخته می شود که پر فروش ترین یخچال زیر صفر، سردخانه ایسوزو 6 تن می باشد.

قیمت یخچال زیر صفر ایسوزو

از آنجایی که این سردخانه در ابعاد مختلف تولید شده و شما می توانید به صورتی سفارشی آن را از شرکت معتبر که در ادامه متن به آن اشاره می کنیم، دریافت کنید قیمت مشخصی نداشته و متغیر می باشد.

قیمت یخچال زیر صفر

مشخصات فنی سردخانه ایسوزو

بدنه پوشش رنگ الکترو استاتیک
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع سردخانه برقی
برق مصرفی ۲۲۰ ولت
قدرت کمپرسور باتوجه به ابعاد و نوع سردخانه
اواپراتور  تک فن یا دوفن
گارانتی ۱۸ ماه
خدمات پس از فروش  ۵ سال

قیمت سردخانه ایسوزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت سردخانه ایسوزو اورانوس با کارشناسان فروش صنایع برودتی اونیور تماس حاصل فرمایید: