لیست قیمت انواع یخچال وانت+فروش ویژه به قیمت کارخانه

21/11/2022
یخچال وانت
یخچال ماشین که به آن سردخانه ماشین نیز گفته می شود یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی می باشد که جهت حمل مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.
مجله والی
مجله والی

سردخانه وانت یا سردخانه ماشین یک سردخانه قابل جابه جایی و محرک می باشد که برای حمل موادغذایی که باید در دمای خاصی نگهداری و حمل شوند مورد استفاده قرار می گیرد. این سردخانه تشکیل شده از بدنه ای تمام استیل می باشد که در برابر هرگونه زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوت می کند. به کارگیری از تزریق فوم پلی یورتان در عایق بندی آن باعث شده است تا جلوگیری کند از هدر رفتن سرمای داخل یخچال وانت و همچنین کمک بسازایی در سرد شدن اولیه می کند. در مجله والی قصد داریم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم برای آشنایی بیشتر با این سردخانه با ما همراه باشید.

سردخانه پشت وانت

سردخانه وانت

این سردخانه صنعتی در دو نوع زیر صفر و بالای صفر تولید می شود که متقاضی می تواند با توجه به نیازش آن را انتخاب و خریداری کند. این یخچال ماشین نسبت به سردخانه وانت پیکان مصرف سوخت کمتری دارد و از نظر استهلاک بسیار مقرون به صرفه است. این محصول تشکیل شده از یونیت داخلی، یونیت خارجی و کانتینر می باشد. نحوه ی عملکرد اتاق یخچالی همانند سایر یخچال ها است و تفاوتش با دیگر یخچال ها فقط در ابعاد آن است. وانت سردخانه دار به صورت تکه ای ساخته شده است به همین علت به راحتی می توان قطعات آن را از بدنه جدا کرد و مجدد متصل کرد. لازم به ذکر است که این سردخانه دارای سیستم تهویه قوی و سرد کننده نیز می باشد.

قیمت یخچال پشت وانت

قیمت سردخانه وانت پیکان

همانطور که می دانید وجود نوسان قیمت در بازار بر روی تمامی محصولات تاثیرگذار می باشد. یخچال ماشین نیز به همین علت ثبات قیمت ندارد و بر اساس عواملی مانند: جنس بدنه، نوع موتور، ابعاد و... قیمت گذاری می شود.

بیشتر بخوانید:

یخچال نیسان

یخچال ایسوزو

یخچال وانت

سردخانه ماشین

یخچال وانت

مشخصات فنی سردخانه نیسان بالای صفر

عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس ورق داخلی و خارجی دو رو رنگ شده
چهارچوب درب استیل
آب بندی دو مرحله ای
یراق آلات تمام استیل
کف ریل آلومینیوم آلیاژ ۶۰_۶۳
سیستم روشنایی دارد

اجزای سردخانه وانت

قیمت یخچال پشت وانت

  1. درب صنعتی
  2. چیلر
  3. اوپراتور
  4. کندانسورو کابین یخچالی خودرو

برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت یخچال نیسان با کارشناسان فروش صنایع برودتی یخچالسازان تماس حاصل فرمایید: