معرفی بهترین برندها و فروشندگان یخچال ایستاده

28/08/2023
یخچال ایستاده
یخچال ایستاده ویترینی یکی از پرفروش ترین انواع تجهیزات فروشگاهی و صنعتی می باشد که توسط صنایع برودتی اورست تولید شده و به بازار عرضه می شود. در این مطلب قصد داریم به بهترین مدل های یخچال ایستاده بپردازیم با ما همراه باشید.
مجله والی
مجله والی

با ارائه اقلام غذایی خود در یک یخچال ایستاده ویترینی، فروش فوری را در فروشگاه، سوپرمارکت، هایپرمارکت، فست فودی و ساندویچی خود ارتقا دهید. این یخچال های صنعتی برای خنک و تازه نگه داشتن نوشیدنی ها، سالادها، تنقلات، میوه ها، غذاها و حتی گل ها طراحی و ساخته شده است. هر یخچال فروشگاهی ویژگی‌های عالیو منحصر به فرد خود را دارد، مانند شیشه های نشکن از جنس سکوریت، نورپردازی LED، جنس بدنه ی استیل ضد زنگ، طبقات شیشه ای مقاوم و مستحکم ارائه محصولات غذایی، خوراکی و نوشیدنی خود را افزایش دهید. به دلیل داشتن نمای ویترینی می توانید انواع محصولات خود را به نمایش بگذارید و در نهایت مشتریان خرید بهتری دارند، از یخچال پرده‌ هوا برای خنک نگه داشتن محتویات استفاده می‌کنند، که به مشتریان اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن در به اقلام قابل حمل و نقل دسترسی داشته باشند. شما همچنین می توانید یک یخچال ایستاده فروشگاهی را پیدا کنید که با یک فریزر ترکیب شده است، بنابراین می توانید اقلام سرد و یخ زده را همزمان نگهداری کنید.

یخچال ایستاده

به عنوان یک تجارت و راه اندازی یک کسب و کار موفق، مهم است که یخچال مغازه موجود در بازار را در نظر بگیرید، لذا یخچال سوپرمارکتی در مدل ها و ابعاد های گوناگونی ساخته شده و به بازار عرضه می شود، به این صورت که یخچال ویترینی در ابعاد 60، 70، 120، 150 و 200 سانتی متری در انواع تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب طراحی و تولید می شود. با توجه به این که قرار است، از یخچال سوپر مارکتی در محیط هایی مانند سوپرمارکت ها استفاده کنید، می توانید برای تبلیغ بیشتر کسب و کار خود و یا دیگر موارد استیکر و یا لوگوی مد نظر خود را برای درج بر روی یخچال ایستاده سوپرمارکت انتخاب کنید. هم چنین برای این که از میزان هدر رفت سرما و انرژی داخل یخچال جلوگیری کنید، برای بدنه ی یخچال از عایق بندی تزریق فوم استفاده می شود، تا به شما کمک کند، تا هزینه ای که قرار است، برای مصرف برق پرداخت کنید، کاهش پیدا کند. 

یخچال مغازه  یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در بازار است، که انواع مختلفی دارد. یخچال مغازه دارای مدل هایی مثل یخچال ایستاده ویترینی، یخچال نوشابه و... می باشد. قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی و دیگر مدل های آن به اندازه ی این یخچال ها بستگی دارد. از معروف ترین مدل های یخچال ایستاده، مدل یخچال ایستاده تک درب شیشه ای است، که دارای ظاهری زیبا است. قیمت یخچال ایستاده تک درب نسبت به مدل های دیگر که دارای چند درب هستند قیمت کمتری دارد. 

بهترین مدل های یخچال ایستاده کدام است؟

  • یخچال ایستاده تک درب

قیمت یخچال ایستاده تک درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی
قدرت کمپرسور 1/4 HP
ابعاد یخچال  215*60*60 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان  
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی       دارد
  • یخچال ایستاده دودرب

قیمت یخچال ایستاده دو درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب 60 سانتی
ابعاد 120*60*200 سانتی متر 
عایق  تزریق فوم
تاج دارد
روشنایی LED دارد
تعداد طبقات 5 طبقه
درب مگنتی  دارد
قابلیت تنطیم درجه دما دارد
 قابلیت جابجایی طبقات    دارد
قدرت موتور  1/4 ph
  • یخچال ایستاده سه درب

قیمت یخچال ایستاده سه درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده سه درب یک طرف نما
ابعاد 200٭200٭79 سانتی متر
بدنه داخلی     استیل 
بدنه بیرونی استیل براق
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
کمپرسور پرقدرت آلمانی
  • یخچال ایستاده چهار درب

قیمت یخچال ایستاده چهار درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده چهار درب دو طرف نما
ابعاد 75*75*200 سانتی متر
جنس بدنه ورق رنگی 
جنس طبقات  شیشه ای
موتور دانفوس   دانفوس سکاب
کمپرسور کم مصرف
تاج دارد
  • یخچال ایستاده شش درب

قیمت یخچال ایستاده شش درب

مشخصات فنی یخچال شش درب 2 متری
ابعاد

200*220*75 سانتی متر

جنس بدنه

گالوانیزه رنگی، شیشه دو جداره وکیوم

قدرت کمپرسور

3/4 اسب بخار

نوع عایق

پلی یورتان تزریقی

میزان دمای برودت

+5 تا +7 درجه سانتی گراد

ولتاژ موتور

220 ولت

قیمت یخچال ایستاده ویترینی

از آنجایی که یخچال ایستاده و در ابعاد و مدل های مختلفی ساخته می شود به طبع دارای قیمت های متغیری می باشد از همین روی نمی شود قیمت مشخصی را بیان کرد، برای بدست آوردن قیمت یخچال ایستاده با شماره های درج شده در متن زیر تماس بگیرید و اقدام به خرید آنلاین و حضوری کنید. همچنین می توانید موجودی یخچال ایستاده دست دوم را ازکارشناسان فروش ما دریافت کنید.

معرفی بهترین برندهای یخچال ایستاده 

قیمت یخچال ایستاده ویترینی

مجموعه خانه سرما سازان تولید کننده انواع یخچال ایستاده در ابعاد مختلف می باشد. یخچال ایستاده از سری یخچال صنعتی های بسیار پر کاربرد برای فروشگاه های بزرگ و کوچک، رستوران، فست فودی، مغازه و سوپرمارکت می باشد که برای نگهداری انواع محصولات غذایی، مواد پروتئینی، نوشیدنی و لبنیات مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین طبقاتی که برای این محصول مورد استفاده قرار گرفته، قابلیت جابه جایی دارند به صورتی که شما می توانید براساس نیاز و مواد غذایی خود این طبقات شیشه ای را به راحتی جا به جا کنید.

کارشناس فروش 09128354831

یخچال سوپری​​​​​​​​​

یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع یخچال ایستاده در سراسر کشور، صنایع برودتی یخچالسازان البرز می باشد که با بیش از سال ها سابقه در زمینه تولید انواع تجهیزات برودتی و صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. یکی از پر فروش ترین محصولات تولید شده توسط این مجموعه، یخچال های ایستاده ویترینی می باشند که در انواع مختلف تک درب تا شش درب در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند و برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال ویترینی ایستاده با به کارگیری از بهترین قطعات و موتور توسط مجموعه یخچالسازان البرز تولید شده در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها، رستوران ها، کافی شاپ و... به کار می رود. این یخچال ها با توجه به سفارش مشتری هم با بدنه استیل و هم با بدنه گالوانیزه ساخته می شوند که جنس استیل به دلیل مقاومت بالاتری که در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. درب های این یخچال ها به صورت شیشه ای می باشد و شیشه به کار رفته از نوع سکوریت نشکن می باشد که خطرات و آسیب های ناشی از خرد شدن شیشه را به حداقل می رساند. علاوه بر این به دلیل دوجداره بودن شیشه ها تا حد زیادی از اتلاف و هدر رفتن انرژی و سرمای یخچال نیز جلوگیری خواهد شد. اگر قصد خرید بهترین یخچال ایستاده با کیفیت ساخت بالا را دارید می توانید با کارشناسان فروش مجموعه یخچالسازان البرز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

کارشناس فروش 09128469362


یخچال ایستاده

اگر جزو افرادی هستید که قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید که قرار است نسبت به فروش انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها بپردازید که در صورت قرارگیری در دمای محیط فاسد می شوند برای جلوگیری از اتفاق افتادن این موضوع می توانید با خرید یخچال ایستاده مد نظر خود از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنید. یخچال های ایستاده در ابعاد استاندارد 60 سانت تا 2 متر طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. مسئله ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید در مورد کمپرسور یخچال ایستاده ویترینی می باشد. در این مورد باید بگوییم که با توجه به نوع یخچال ویترینی ایستاده در کنار آن یا در زیر آن نصب می شود. اگر منطقه ای که در آن ساکن هستید شرایط آب و هوایی به خصوصی دارند باید در انتخاب کمپرسور توجه داشته ی ویژه ای داشته باشید. قیمت یخچال ایستاده با توجه به نوع متریال مورد استفاده برای تولید، ابعاد، جنس بدنه و... تعیین می شود. هنگام خرید یخچال ایستاده بهتر است به مدل ابعاد، رنگ و استیکر یخچال و جنس آن دقت نمایید تا بهترین مدل یخچال را انتخاب و خریداری نمایید.

اگر به دنبال خرید یخچال ایستاده ویترینی با قیمت مناسب به صورت تکی و عمده هستید می توانید خرید خود را از صنایع برودتی یخچال سازان ونوس انجام دهید. یخچال های تولید شده توسط این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها با قیمت پایین تر از قیمت بازار به بازار عرضه شده است. تمام محصولات تولید شده توسط این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و امکان ارسال به تمام نقاط را فراهم کرده است.

جهت دریافت لیست قیمت یخچال ایستاده با کارشناس فروش یخچال سازان ونوس تماس بگیرید.

ارتباط مستقیم با واحد فروش (09128469362)

قیمت یخچال ایستاده صنایع برودتی یخچال کالا

برای راه اندازی هر فروشگاه و مغازه ای که با مواد فاسد شدنی سروکار دارد، نیاز به خریداری تجهیزات صنعتی از جمله یخچال ایستاده هستیم. تا مواد غذایی و خوراکی در بهترین شرایط سالم و تازه باقی بمانند تا فروشنده نوشیدنی، مواد غذایی و خوراکی ها را با کیفیت عالی برای مشتری به ارمغان بیاورد. این یخچال فروشگاهی در مدل های مختلفی از جمله تک درب الی شش درب با بکار گیری از بهترین متریال ساخت، تولید شده و به بازار با قیمت مناسب عرضه می شود. این یخچال صنعتی در دو نوع جنس بدنه ی استیل 304 و ورق رنگی گالوانیزه ساخته شده که مشتری می تواند طبق نیاز و بودجه ی خود آنرا انتخاب کند، با  انتخاب ورق رنگی می توانید استیکر دلخواه خود از جمله پپسی، کوکاکولا و هایپ را از مجموعه ما بخواهید البته می توانید لوگو و استیکر فروشگاه خود را به جهت تبلیغ کسب و کار خود با روی یخچال خود داشته باشید، این محصول در ابعاد 60 سانتی الی 200 سانتی متری ساخته می شود که شما قادرید طبق مساحت مغازه و نیازتان آنرا خریداری کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید.

 کارشناس فروش 09128584676

قیمت یخچال ایستاده

همانطور که در بسیاری از سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مشاهده کرده اید، حتما دیده اید که برای سالم و تازه نگهداری کردن از مواد غذایی و محصولات فاسد شدنی از یخچال ایستاده استفاده می کنند، این یخچال ایستاده ویترینی در مجموعه ی کولست سرما در ابعاد و طرح های گوناگونی تولید می شود، و مشتریان می توانند باتوجه به دکوراسیون فروشگاه و یا مغازه ی خود یخچال سوپرمارکتی خود را با رنگ و لوگوی دلخواهشان سفارش دهند. ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در هر مساحتی به راحتی جایگذاری می شود، تنوع این یخچال مغازه باعث شده است تا مشتریان بتوانند به راحتی یخچال را باتوجه به میزان فضا و بودجه ای که در اختیار دارند بتوانند یخچال ایده آل خود را خریداری کنند. شایان به ذکر است که قیمت یخچال ایستاده باتوجه به ابعاد و ویژگی هایی که دارد متغییر می باشد.

کارشناس فروش 09128951640

قیمت یخچال ایستاده صنعتی

خرید و انتخاب یک یا چند یخچال ایستاده کمک بزرگی به فروش شما میکند از این رو صنایع برودتی امین سرما میتواند شما را در انتخاب یک یخچال با کیفیت و قیمت مناسب کمک میکند .فروشگاه ما این امکان را برای شما فراهم کرده تا  قیمت به روز را در سایت مشاهده کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین و حضوری در هرجایی از ایران هستید انجام دهید. تمامی محصولاتی که معرفی شده اند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در تمامی شهرها می باشند تا در صورت بروز مشکلی، نزدیک ترین خدمات شهر خود را برایتان ارسال کنیم . جهت استعلام قیمت و خرید بهترین مارک یخچال ایستاده با واحد فروش تماس گرفته تا شما را در یک انتخاب مطمئن و مناسب همراهی کنند..  

کارشناس فروش 09128894239