بهترین روش جابجایی یخچال ساید در تهران

30/08/2023
بهترین روش جابجایی یخچال ساید در تهران
حمل ساید به صورت اصولی و با استفاده از روشهای تجربی انجام می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با حمل صحیح و اصولی یخچال ساید آشنا سازیم تا بدون دردسر اقدام به جابجایی یخچال و سایر لوازم بزرگ و سنگین منزل نمایید.
مجله والی
مجله والی

جابجایی و حمل بار اجسام سنگین از نقطه‌ای به نقطه دیگر در زمان اسباب کشی از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از این لوازم سنگین و حساس، می‌توان به یخچال ساید اشاره نمود.

جابجایی یخچال ساید به دلیل بزرگ بودن ابعاد و اندازه، بسیار دشوار است، از این رو باید توسط افراد متخصص انجام گیرد چرا که کمترین ضربه ممکن است آسیب‌های فراوانی به یخچال بزند و در نتیجه سبب خرابی یخچال می‌گردد.

از این رو، پیش از حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید بهتر است در ابتدا آن را بسته بندی نماییم که باید با مهارت بالایی انجام گیرد. به منظور جلوگیری از آسیب و صدمه به یخچال ساید، بهتر است از یک مجموعه باربری مطمئن که دارای کارگران ماهر و باتجربه است، استفاده نماییم. در ادامه قصد داریم به نکات مهم و اساسی راجع به بهترین روش حمل یخچال ساید در تهران اشاره نماییم.

اهمیت جابجایی یخچال ساید

حمل و جابجایی لوازم سنگین همچون یخچال ساید علاوه بر اینکه بسیار دشوار و طاقت فرسا می‌باشد، از حساسیت بالایی نیز برخوردار است. جابجایی یخچال ساید در راه پله‌های تنگ و باریک علاوه بر توانایی و قدرت بدنی به آموزش، دقت و ذکاوت نیز نیازمند است در نتیجه باید اصول جابجایی یخچال رعایت گردد.

باتوجه به ابعاد بزرگ یخچال ساید و هم‌چنین قیمت بالایی که دارد، اهمیت جابجایی اصولی یخچال ساید بسیار افزایش می‌یابد.

حمل یخچال ساید در تهران

اقدامات پیش از جابجایی یخچال ساید

  • پیش از هر اقدامی، لازم است تمام وسایل را از یخچال خارج نمایید. برفک موجود را پاک کنید و یخچال را تمیز نگه دارید.
  • لازم است حدود 6 ساعت پیش از حرکت دادن یخچال، آن را از برق بکشید.
  • در گام بعدی، تمام ملحقات جداشدنی یخچال همچون قفسه‌ها، کشوها و.. را از آن، جدا کنید.
  • یخچال را به صورت عمودی جابجا نمایید. جابجایی یخچال به صورت افقی باعث می‌شود روغن کمپرسور به لوله‌های خنک کننده گاز، نفوذ کند.
  • دقت نمایید یخچال درون وسیله نقلیه استوار و محکم باشد.
  • درب یخچال و دستگیره‌ها را محکم ببندید.
  • از چرخ‌های باربری برای حمل یخچال استفاده نمایید.

بهترین روش جابجایی یخچال ساید در تهران

 روش‌های مختلفی برای جابجایی یخچال ساید در تهران وجود دارد که توسط باربری‌ها انجام می‌شود. پس از انجام بسته بندی، نوبت به جابجایی یخچال ساید می‌رسد که لازم است توسط کارگران باتجربه باربری صاحب نام انجام گیرد.

یکی از نکاتی که هنگام جابجایی یخچال ساید بای ساید دارای اهمیت می‌باشد، گاز یخچال است که فریون نام دارد. از این رو، یخچال باید به صورت عمودی حرکت کند تا گاز یخچال جابجا نشود.

بهترین روش جابجایی یخچال ساید در تهران، استفاده از چرخ دستی یا پایه‌های چرخدار برای حمل و جابجایی می‌باشد چرا که از این طریق بدون کم‌ترین آسیبی، فرآیند جابجایی یخچال انجام می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات و مشاوره به منظور جابجایی یخچال ساید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه تهران کالابر در ارتباط باشید.

تکنیک‌های حمل یخچال ساید در راه پله

حمل و جابجایی یخچال ساید در راه پله از جمله خدمات مهم باربری‌ها است که باید بدون کمترین آسیبی انجام گیرد. دانستن قواعد و اصول حمل یخچال، از بروز خسارت و هزینه‌های هنگفت ممانعت به عمل می‌آورد. از این رو لازم است، جابجایی یخچال ساید توسط کارگران ماهر و باتجربه انجام گیرد.

طریقه حمل یخچال در راه پله، به مهارت بالایی در کارگر نیاز دارد که هنگام بالا بردن و یا پایین آوردن از پله‌ها، صدمه‌ای به یخچال و یا بدنه آن وارد نشود.

در ابتدا، بهتر است درب یخچال جدا شود که این امر باید توسط کارشناس باربری انجام گیرد این امر علاوه بر اینکه وزن یخچال را کاهش می‌دهد، سبب می‌شود تا خط یا خشی بر روی آن ایجاد نگردد.

به طور کلی تکنیک‌های حمل یخچال در راه پله عبارت است از:

  1. حمل یخچال به صورت عمودی
  2. جلوگیری از برخورد یخچال به دیوار، نرده‌ها و..
  3. استفاده از کمربند و چرخ حمل بار برای جابجایی یخچال ساید

بهترین روش حمل ساید در تهران

ابزارهای حمل یخچال ساید

ابزارهای حمل یخچال از تنوع بسیاری برخوردار می‌باشند که از میان آن‌ها می‌توان به چرخ اهرم‌دار، چرخ دستی، چرخ یخچال، سه چرخه پله رو و.. اشاره نمود. استفاده از پایه‌های چرخ‌دار، بهترین روش برای جابجایی یخچال است که از این طریق، هم آسیبی به بدنه یخچال وارد نمی‌شود و هم اینکه لازم نیست وزن سنگین آن را تحمل کنید.

آسیب‌های وارده به یخچال، شامل چه مواردی می‌باشد؟

از جمله شایع‌ترین صدماتی که ممکن است به یخچال وارد شود، احتمال ایجاد خط و خش و قر شدگی بدنه یخچال ساید است این امر در بخش درب یخچال، شایع‌تر است از این رو، بهترین گزینه، جدا نمودن درب یخچال هنگام جابجایی می‌باشد.

به منظور جلوگیری از ورود آسیب به یخچال، بهتر است نحوه بسته بندی یخچال به طرز اصولی و توسط افراد کاردان انجام گیرد.

هزینه حمل یخچال ساید در تهران

هزینه حمل یخچال ساید در تهران برحسب عوامل مختلفی می‌باشد که شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات راجع به قیمت حمل یخچال ساید در تهران با کارشناسان مجموعه تهران کالابر در ارتباط باشید و دریافت مشاوره نمایید.

نکات پایانی جابجایی یخچال ساید در تهران

  • پس از اینکه فرآیند جابجایی یخچال به پایان رسید، بهتر است تا پنج ساعت به برق وصل نشود.
  • در صورتی که به مدت سه روز، یخچال، به دمای خنک مدنظر نرسید، حتما با تکنسین‌های یخچال تماس بگیرید.
  • در صورتی که یخچال به صورت افقی جابجا شد، لازم است 24 ساعت روشن نشود و به برق متصل نگردد.

در این مطلب، سعی نمودیم تا راهکارها و بهترین روش‌های جابجایی یخچال ساید در تهران را بیان نماییم تا بدون کمترین آسیب و صدمه‌ای، فرآیند حمل یخچال ساید را انجام دهید.