نصب قفل هوشمند، روشی موثر برای افزایش امنیت درب ضد سرقت

16/04/2024
نصب قفل هوشمند بر روی درب ضد سرقت

قفل ضد سرقت یکی از اصلی‌ترین یراق‌های نصب شده بر روی درب ورودی ساختمان است که موجب ایجاد امنیت در ساختمان می‌شود.

قفل هوشمند از جدیدترین نمونه‌های قفل درب ضد سرقت است که دارای تکونولوژی ساخت بسیار جدیدتری نسبت به سایر محصولات می‌باشد. این قفلها برخلاف سایر مدلها به کلید مکانیکی نیاز ندارند و برای باز نمودن درب می‌توان از روشهای نوینی مانند وارد نمودن رمز، استفاده از کارت و اثرانگشت استفاده نمود.

مجله والی
مجله والی

به دلیل کاهش امنیت ساختمان ها و افزایش سرقت در سال های اخیر، اکثر افراد از درب ضد سرقت با رعایت موارد امنیتی دیگر استفاده می‌کنند. درب ضد سرقت دارای امنیت بیشتری نسبت به درب‌های معمولی می باشد و دارای مکانیزم‌های پیشرفته است. با این حال هنوز هم برخی از افراد نگران امنیت منزل خود هستند و به دنبال روشی موثر برای افزایش امنیت درب های ضد سرقت می گردند.

درب ضد سرقت و قفل درب هوشمند دو محصول کاربردی برای نصب به منظور افزایش امنیت منازل است.

برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت کلیک کنید.

نیسکان درب از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع درب ورودی ضد سرقت در ایران است. در این مجموعه برای افزایش امنیت دربها توصیه می‌شود، از محصولات قفل دیجیتال ایران لاک خریداری و بر روی دربها نصب نمایید. حداقل هزینه برای نصب قفل دیجیتال بر روی درب ورودی ساختمان، 6,000,000 تومان است.

به چه مواردی در هنگام خرید درب ضد سرقت باید توجه کرد؟

برای افزایش امنیت منزل خود در راستای نصب درب ضد سرقت، باید به عوامل مختلفی توجه کرد. برای مثال در هنگام خرید درب ضد سرقت به موارد زیر باید توجه کنید:

  1. انتخاب ساختار داخلی مناسب

پایه و بنیاد هر درب ضد سرقت، چارچوب و ساختار داخلی لنگه آن است که در هنگام خرید بهتر است از فروشنده بخواهید که درب ضد سرقتی به شما معرفی ‌کند که دارای حداقل ضخامت فلز 1.25 میلی‌متر باشد و لنگه‌ی درب آن ورق داخلی سرتاسری با دست کم 5 پروفیل افقی داشته باشد. بهترین اندازه کف چارچوب درب ضد سرقت 18 سانتی‌متر است. با رعایت این می توانید درب ضد سرقت با چارچوبی محکم و غیر قابل نفوذ خریداری کنید.

  1. قابلیت فول ضد دیلم

ضد دیلم یک لبه‌ی اضافه بوده که بر روی لنگه درب تعبیه می شود و این لبه در هنگام بسته شدن درب درون یک فرورفتگی در چارچوب قرار می گیرد. این ویژگی باعث می شود که درب ضد سرقت توسط دیلم و کارت باز نشود.

  1. رویه درب ضد سرقت

در صورتی که بودجه مناسبی برای خرید درب ضد سرقت دارید، از رویه 16 میل به جای رویه 8 میل استفاده کنید تا علاوه بر دوام و زیبایی بیشتر، امنیت درب ضد سرقت شما نیز افزایش یابد.

قفل هوشمند درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت به منظور افزایش امنیت

همانطور که اشاره کردیم، در هنگام خرید درب ضد سرقت به ساختار و یراق آلات آن توجه زیادی کنید و همچنین توجه داشته باشید که آیا درب ضد سرقت قابلیت نصب انواع قفل دیجیتال را داشته باشد. بنابراین از یک فروشگاه کامل و معتبر اقدام به خرید انواع درب ضد سرقت نمایید و تمام مشخصات فنی آن را بررسی کنید.

خبرهای مرتبط: جدیدترین مدل درب ضد سرقت + سارقان مثل آب خوردن برخی از دربهای ضد سرقت را باز می‌کنند!

از چه روش هایی می توان امنیت درب ضد سرقت را افزایش داد؟

مرحله بعدی بعد از خرید درب ضد سرقت مناسب، افزایش امنیت آن با رعایت برخی موارد است. ممکن است شما نتوانسته باشید درب ضد سرقت گران و ایمنی خریداری کرده باشید، حال می توانید با انجام و رعایت تمام موارد زیر امنیت منزل و درب ضد سرقت خود را افزایش دهید:

  • تعویض رزت معمولی با رزت فولادی ضد برش

رزت یکی از اجزای مهم درب ضد سرقت می باشد که بر روی توپی قفل نصب شده و علاوه بر زیبایی درب، مانع از دسترسی راحت به قفل درب ضد سرقت می‌شود. در هنگام تولید درب ضد سرقت، به منظور کاهش هزینه، از رزت‌های معمولی استفاده می‌کنند که معمولا کارایی خاصی ندارند و باید با رزت های فولادی ضد برش که یکی از مهمترین سد های دفاعی می باشد، تعویض شوند.

  • نصب قفل ایمن درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین عواملی که در افزایش امنیت درب ضد سرقت تاثیر بسیار زیادی دارد، مدل قفل درب است. به طور کلی برای درب های ضد سرقت باید از قفل‌هایی استفاده شود که دارای ایمنی مناسبی هستند. اگر به دنبال افزایش امنیت درب ضد سرقت خود هستید، همین حالا قفل درب ضد سرقت خود را به قفل های هوشمند و یا انواع قفل دیجیتال تغییر دهید.

  • نصب چشمی هوشمند درب ضد سرقت

نصب چشمی هوشمند یا چشمی دیجیتال، یکی دیگر از روش های افزایش امنیت منزل است که با توجه به قیمت،‌ دارای عملکرد متفاوتی هستند. زاویه دید بالا، قابلیت اتصال به اینترنت، قابلیت تشخیص چهره، توانایی عکسبرداری از افراد پشت درب و ذخیره در فضای ابری، هشدار جداسازی چشمی از درب، توانایی دید در تاریکی، اتصال به تلفن همراه و برقراری ارتباط دو طرفه با فرد پشت درب از امکانات و ویژگی های شاخص و عالی چشمی های هوشمند می باشد.

  • تقویت لولای درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت ارزان، از پین‌های بلند برای لولا استفاده می شود اما اگر می خواهید درب ضد سرقت تان از نظر لولا درگیر ضعف نباشد، از لولاهای 9 سانتی‌ متری استفاده کنید. همچنین دقت داشته باشید که درب‌هایی با عرض 110 سانتی‌متر، باید حداقل 4 لولا داشته باشند. در صورتی که عرض و ارتفاع درب افزایش پیدا کند، تعداد لولاهای درب باید بیشتر شود. برای تعویض یا اضافه کردن لولا به درب ضد سرقت، باید از یک نصاب متخصص درب ضد سرقت کمک بگیرید و از او بخواهید با استفاده از کمی رنگ، قسمت‌های جوش داده شده را همرنگ با چارچوب نماید.

بهترین روش برای افزایش امنیت درب ضد سرقت

بهترین روش برای اینکه بتوانید امنیت درب ضد سرقت خود را تضمین کنید، نصب و خرید قفل دیجیتال یا قفل هوشمند می باشد. در ادامه به بررسی انواع قفل هوشمند می پردازیم!

هزینه نصب قفل دیجیتال بر روی درب ورودی ضد سرقت

قفل دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟

تکنولوژی‌ در زمینه‌ی تولید قفل دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت بوده و طراحی آن به گونه‌ای می‌باشد که با استفاده از جریان الکتریکی می توانید درب را باز کنید و خبری از کلید های فیزیکی نیست. با نصب این نوع قفل‌ها بر روی درب‌های ضد سرقت با خیالی آسوده می‌توانید از آپارتمان خود خارج شوید و نگران سارقان نباشید.

طراحی این قفل‌ها به صورتی است که هویت افراد مورد نظر، شناسایی و در صورتی که هویت افراد تایید شود، قفل به طور خودکار باز می‌شود. شما می توانید از طریق وارد کردن رمز، تشخیص چهره، اثر انگشت و یا ارائه کارت اقدام به باز کردن درب ضد سرقت کنید و تا درصد زیادی سطح امنیت درب را افزایش دهید. قیمت قفل دیجیتال یا قفل هوشمند با توجه به مدل انتخاب شده توسط شما و ویژگی‌هایی که دارد، تعیین می شود.

نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت چه مزایایی دارد؟

نصب قفل های هوشمند به عنوان قفل ضد سرقت بر روی درب‌های ورودی منازل و اداری مزایای زیادی داشته که مهمترین آن‌ها شامل موارد زیر می شود:

  • سیستم ضد شوک
  • سیستم ضد سرقت
  • سیستم اعلام حریق
  • امنیت بسیار بالا
  • کنترل از راه دور
  • قفل خودکار

 

همچنین شما می توانید از انواع قفل هوشمند آژیر دار با سنسور های حساس به ضربه استفاده کنید. با استفاده از این مدل از قفل های هوشمند، زمانی که سارقان بخواهند توپی درب را مخدوش کنند و یا به آن ضربه بزنند، آژیر بلندی از قفل به صدا در می آید.

علاوه بر قفل های هوشمند، می توانید از دستگیره های دیجیتال نیز استفاده کنید. این دستگیره های هوشمند دارای اثر انگشت، کارت و پسورد می‌باشند و امکان اتصال به وای فای را نیز دارند. از این طریق می توانید به اینترنت متصل شوید و از راه دور دستگیره و قفل هوشمند خود را کنترل کنید.

با خرید قفل های دیجیتال با کیفیت می توانید از ویژگی های مختلفی استفاده کنید و بهتر است این محصول را از یک فروشگاه معتبر مانند ایران لاک خریداری کنید. این قفل ها به دلیل باز نشدن با کلید و امنیت بالا بسیار پر فروش هستند.

افزایش امنیت درب ضد سرقت با خرید قفل دیجیتال

قفل دیجیتال درب ضد سرقت در برند‌های مختلف برای فروش در بازار طراحی و موجود می باشد که علاوه بر افزایش زیبایی و شیک شدن نمای ظاهری درب، به امنیت بسیار بالای درب نیز کمک می کند.

برای خرید و نصب قفل دیجیتال از یک فروشگاه معتبر اقدام کنید.