معرفی بهترین برنامه های قفل گوشی

13/03/2022
برنامه قفل برنامه های گوشی
این نوع برنامه ها که به app locker معروف هستند. با نصب این برنامه می توانید بر روی تمامی برنامه های گوشی خود رمز قرار دهید. یا مجله والی همراه باشید تا چند تا از بهترین برنامه ها را به شما معرفی کنیم.
مجله والی
مجله والی

در این مقاله قصد داریم به بررسی چند برنامه قفل گوشی بپردازیم. اگر شما هم به دنبال برنامه ای برای قفل کردن اپلیکیشن های خود هستید با این مطلب همراه باشید تا بهترین این برنامه ها را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم می خواهید تا اطلاعاتتان به دست افراد سودجو نیافتاد بهتر است یکی از این اپ ها را نصب کنید و یا اینکه تمامی اطلاعات خود را به کامپیوتر خود منتقل کنید. 

1.برنامه app lock

برنامه app lock

این برنامه از بهترین برنامه های قفل گوشب اندروید است. این برنامه با سه روش قفل با اثر انگشت،الگو و رمز عبور کار می کند و در صورت فراموشی رمز می توانید ایمیل خود و یا شماره تلفن خود را وارد کنیدتا کد برای شما ارسال گردد و به راحتی برنامه را باز کنید.

2. برنامه Vault

برنامه vault

این برنامه یکی از قدیمی ترین برنامه های قفل گوشی است. این برنامه هم برای اندروید و هم برای آیفون مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت های بسیاری از جمله هاید کردن برنامه های گوشی را نیز دارد.. با استفاده از این قابلیت، شما می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را پنهان کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به قفل کردن برنامه ها به صورت تکی،مرورگر خصوصی و ایمن و فضای ابری برای پشتیبان گیری از فایل ها اشاره کرد.

3. برنامه applock finger print password

finger print

این برنامه قفل گوشی صرفا با اثر انگشت شما باز می شود و برخلاف دبگر برنامه هایی که با اثر انگشت کار می کنند خطا نمی دهد.