بیوگرافی سیروان خسروی و معرفی بهترین آهنگ های سیروان خسروی

13/03/2022
بیوگرافی سیروان خسروی
سیروان خسروی خواننده برجسته پاپ/راک وتهیه کننده وکیبوردیست است که بیشتر به خاطر تولید آهنگ های پیچیده و صدای تازه ای که به صحنه موسیقی ایران معرفی کرد و از فضای سنتی که پیش از این بر صنعت حاکم بود فاصله پیدا کرد، شهرت دارد.
مجله والی
مجله والی

اهنگ های سیروان خسروی

سیروان خسروی خواننده برجسته پاپ/راک وتهیه کننده وکیبوردیست است که بیشتر به خاطر تولید آهنگ های پیچیده و صدای تازه ای که به صحنه موسیقی ایران معرفی کرد و از فضای سنتی که پیش از این بر صنعت حاکم بود فاصله پیدا کرد، شهرت دارد. سیروان خسروی کار خود را در موسیقی با تولید، میکس و مسترینگ آهنگ برای هنرمندان دیگر شروع کرد و به سرعت برای ساختن موزیک های جذاب شهرت پیدا کرد. از  آهنگ‌های او می‌توان به تنها نزار، قاب عکس خالی، حباب، خاطره‌های تو، سوژه‌ت‌تکراری و تعجب نکن اشاره کرد که بلافاصله در میان مخاطبان جوان محبوبیت پیدا کرد.

سیروان خسروی

از جمله هنرمندان نزدیک به سیروان خسروی می توان به کاوه یغمایی (دوست نزدیک و الهام بخش او) که گیتاریست، خواننده و ترانه سرای سرشناس و بسیار مورد احترام است، و زانیار خسروی برادر سیروان، که او نیز خواننده/ترانه سرای محبوب است، اشاره کرد. 

سیروان خسروی متولذ 4 مرداد 1361 است. از سن 11 سالگی به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. سیروان خسروی در 16 سالگی  زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد و در سال 1379 در کنسرت کاوه یغمایی به عنوان نوازنده کیبورد حضور داشت. سیروان خسروی اولین باردر اسفند ماه 1388 اولین کنسرت خود را برگزار کرد. که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد .

 سبک آهنگ های سیروان خسروی

سبک آهنگهای سیروان خسروی  

سبک آهنگ های سیروان معمولا به سبک خاصی محدود نمی شود. اما بیشتر آهنگ های سیروان در سبک پاپ، پاپ-راک، دریم پاپ، هاوس کلاب است. به جز ترانه آهنگ ها تمامی کار های آلبومش را خودش انجام می دهد.  در نواختن پیانو، کیبورد و گیتار آکوستیک دارای مهارت است و بنا به این که دارای استعداد هنری زیادی است، طرفداران زیادی هم دارد.     

آلبوم های سیروان خسروی

البوم سیروان خسروی

  • 1384 تو خیال کردی بری
  • 1388 ساعت 9
  • 1391 جاده رؤیاها
  • 1395 آنپلاگد
  • 1396 بی مرز
  • 1400 حباب

خواننده محبوب سیروان خسروی

آهنگ جدید سیروان خسروی

کوروش یغمایی یکی از محبوب ترین خواننده سیروان خسروی است. 

 تحصیلات سیروان خسروی 

تحصیلات  سیروان خسروی

سیروان خسروی دیپلم ریاضی دارد و دانشجوی انصرافی سال سوم دانشگاه در رشته اقتصاد نظری است.در دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه با آهنگسازی التون جان به موسیقی علاقه مند شد. سیروان خسروی اصالتا کرد است و یک برادر کوچک تر به اسم زانیار دارد.

ازدواج سیروان خسروی

سیروان خسروی در حال حاضر مجرد است وازدواج نکرده.    

اینستاگرام سیروان خسروی

اینستگرام سیروان خسروی  

امروزه بسیاری از خواننده ها، هنرمندان در اینستگرام فعالیت می کنند. فضای اینستگرام به شما اجازه می دخد تا خواننده و یا هنرمند مورد علاقه خود را از نزدیک دنبال کنید و از جدید ترین خبر ها در مورد آلبوم و کنسرت ها مطلع شوید. ما مس توانید آی دی  sirvankhosravi را در اینستگرام سرچ کنید و از  اطلاعات، اخبار و عکس های جدید در مورد او را دنبال کنید.   

 سیروان خسروی در عرصه مدلینگ  

چند سالی است که سیروان خسروی علاوه بر فعالیت در عرصه موسیقی در عرصه مدلینگ هم فعالیت می کند. این خواننده با بعضی برند ها مثل آکس همکاری داشته است.