بیوگرافی تیلور هیل +قد و وزن مدل ویکتوریا سکرت

09/03/2022
بیوگرافی تیلور هیل
تیلور هیل مدل بسیار زیبایی آمریکایی که به نام فرشته ویکتوریا سکرت شهرت دارد در بسیاری از مجله های مطرح مدلینگ کرده ایت که امروز قصد داریم به زندگی شخصی و هنری وی بپردازیم.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی تیلور هیل

تیلور هیل مدل ویکتوریا سکرت

 

تیلور ماری هیل یک مدل آمریکایی است که در 19 سالگی به عنوان یک فرشته ویکتوریا سیکرت معروف شد. او در پالاتین، ایلینوی متولد شد و در کلرادو بزرگ شد، او از یک خانواده متشکل از چهار فرزند می باشد. تیلور به طور تصادفی بود که توسط یک عکاس و عامل مدلینگ در انباری در زادگاهش در کلرادو کشف شد که زندگی او را تغییر داد. کمی طول کشید تا او را وادار کنند برای عکاسی به لس آنجلس برود. اما پس از آن، بخت و اقبال دختر روستایی آرام تغییر کرد. امروزه او یک مدل پیشرو با برندهای بین المللی op است و تقریباً در تمام مجلات جذاب ظاهر شده است.  او طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد. او حتی در چند فیلم بازی کرده و برای نمایش های مختلف روی سطح شیب دار راه رفته است. سایر خواهران و برادران او نیز در حاشیه فعالیت های نمایشی دیده می شوند و طبق برخی گزارش ها در رسانه های اجتماعی، آنها به زودی با اولین حضور خانوادگی در دنیای مد خواهند آمد با مجله والی همراه باشید.

تیلور هیل چگونه کشف شد؟

تیلور هیل

تیلور ماری هیل زمانی که 14 ساله بود، در انباری در گرانبی کلرادو (همانطور که بالاتر ذکر شد) توسط جیم جردن، ماموری که همچنین عکاس است، کشف شد. در سال 2013، زمانی که در کاتالوگ Intimissimi قرار گرفت، حرفه مدلینگ خود را آغاز کرد. در سال 2014 برای H&M مدل شد و در شوی مد ویکتوریا سیکرت شرکت کرد.

دوست پسر تیلور هیل کیست؟

عکس های تیلور هیل، مدل ویکتوریا سیکرت، با مایکل استفن شانک قرار می گیرد.

عکس تیلور هیل و دوست پسرش

قد و وزن تیلور هیل

  • قد: 1.79 متر
  • ملیت: آمریکایی
  • رنگ مو: قهوه ای
  • رنگ چشم: آبی، سبز
  • نام واقعی: تیلور ماری هیل
  • نام مستعار: تیلور
  • حرفه: مدل باند، بازیگر
  • ثروت: 6 میلیون دلار
  • وزن: 55 کیلوگرم

زندگی هنری تیلور هیل

راز زیبایی تیلور هیل

پس از اتمام دبیرستان خود در سال 2013، او در کاتالوگ لباس ایتالیایی Intimissimi و کمپین چاپی خرده‌فروشی فست فشن آمریکایی "Forever 21" به نمایش درآمد.
ورود او به دنیای زرق و برق موفقیت بزرگی بود که می توان با این واقعیت قضاوت کرد که در سال 2013 نقش جسیکا در فیلم کوتاه «وسوسه های هالیوود» به او پیشنهاد شد.
در سال 2014، او برای «H&M» مدل شد و برای نمایش معروف «ویکتوریا سیکرت» که پله‌ای برای تبدیل شدن به یکی از مشهورترین و جوان‌ترین فرشته‌های آن بود، قدم زد.
او با مدل هایی مانند ارین هیترتون، فریدا گوستاواسون و باربرا پالوین به یکی از چهره های برند "روزا چا" تبدیل شد.
اجراهای او جمعیت و بینندگان زیادی را در رسانه های اجتماعی به خود جلب کرد و در نتیجه او در آگوست 2015 عنوان "مدل سال" را در رسانه های اجتماعی در جوایز مد مدیا به دست آورد.
موفقیت او باعث شد در سال 2016 نقش یک مدل را در فیلم "دیو نئون" بازی کند و اولین حضور خود را به عنوان شماره 17 در فهرست "برترین مدل های درآمدزای جهان" فوربس به دست آورد، با درآمد تخمینی 4 میلیون دلار بین سال 2015.  او همچنین به عنوان چهره جدید عطر لوکس فرانسوی 'Loncome' معرفی شد.
او در تعدادی از مجلات بین المللی مد و جامعه عالی از جمله

  1. Vogue
  2. Harper’s Bazaar
  3. Elle
  4. Madame Figaro
  5. Dazed
  6. Marie Claire

ظاهر شده است.
تیلور را می توان به تنهایی یک سوپرمدل نامید که تقریباً برای هر برند بزرگ بین المللی راه رفته و در کمپین های تبلیغاتی محصولات جامعه بالا ظاهر شده است.
او با چندین آژانس مدلینگ از جمله

  1. IMG Models
  2. Ford Models
  3. No Ties Management
  4. Traffic Models
  5. White Cross Management

ثبت نام کرده است.
برادرش چیس و خواهرش مکینلی نیز به مدلینگ علاقه نشان داده اند و قصد دارند به عنوان یک تیم خانوادگی وارد صحنه مد شوند.

اطلاعات تماس تیلور هیل

عکس تیلور هیل

اینستاگرام https://www.instagram.com/taylor_hill/?hl=fa
ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/Taylor_Hill_(model)
توییتر:Twitter Handle https://twitter.com/taylormariehill?lang=en
صفحه طرفداران فیس بوک https://www.facebook.com/taylorhill/
آدرس وب سایت http://taylorsmariehill.com/

تیلور هیل مدل ویکتوریا سکرت

ثروت تیلور هیل

همچنین بخوانید: 

بیوگرافی شادمهر عقیلی