خرید و قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

01/10/2023
یخچال فروشگاهی بدون درب
یخچال بدون درب به خاطر داشتن گنجایش و فضای بسیار مناسب برای استفاده در انواع فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت‌ ها و هایپرمارکت‌ های بزرگ می باشد.
مجله والی
مجله والی

یخچال فروشگاهی بدون درب به عنوان یکی از پرطرفدارترین تجهیزات هایپرمارکتی و سرمایشی مورد نیاز افرادی می باشد، که قصد راه اندازی فروشگاهی های بزرگ زنجیره ای را دارند. این افراد می توانند به واسطه ی خریداری کردن یخچال های  جلوباز محصولاتی که قصد دارند، برای فروش به مشتریان خود عرضه کنند، را در داخل یخچال های بدون درب قرار دهند، و از فاسد شدن آن ها و وارد شدن خسارت های مالی جلوگیری کنند. برای این که از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنیم، باید رنج دمایی مناسبی را برای یخچال پرده هوا انتخاب کنیم، تا برودت لازم در تمام قفسه ها و طبقات یخچال در گردش باشند، و از آسیب دیدین محصولات جلوگیری کنند. به همین خاطر یک صفحه نمایش دیجیتال بر روی بدنه ی دستگاه قرار داده می شود، تا دمای داخلی بر روی آن نمایش داده شود.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

یکی از مزیت های مهمی که در طراحی این مدل از یخچال های متری به کار گرفته می شود، این است، که به جای استفاده از درب های شیشه ای این یخچال ها را بدون درب طراحی و تولید می کنند، به همین خاطر مشتریان می توانند به راحتی محصولات قرار داده شده در داخل یخچال را ببینند، و نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. هم چنین برای در معرض دید قرار دادن محصولاتی که در داخل یخچال قفسه ای قرار داده شده است، از نورپردازی ال ای دی در محیط داخلی آن استفاده شده است. جنس بدنه ی یخچال جلوباز فروشگاهی از نوع گالوانیزه و برای جلوگیری از هدر رفت سرمای داخل یخچال از عایق بندی ساندویچ پنل استفاده می شود.

در ادامه به بررسی دیگر ویژگی هایی خواهیم پرداخت که باعث می شود، تا شما بتواند با خیال راحت نسبت به خرید انواع یخچال پرده هوا اقدام کنید.

قیمت یخچال پرده هوا

مسئله ی بسیار مهمی که برای تمام افراد اهمیت بسیار زیادی دارد، نوفراست بودن (ضد برفک) یخچالی می باشد، که شما قصد خرید آن را دارید. چون اگر یخچال برفک بزند، پاک کردن برفک ها کار بسیار سختی می باشد. (نکته ی مهم: درسته که این یخچال ها مجهز به سیستم نوفراست هستند، ولی در برخی از مدل ها ممکن است، لایه ی نازکی از برفک بر روی محیط داخلی یخچال ایجاد شود.)

یخچال های پرده هوا در مدل های مختلف به صورت ایستاده و خوابیده طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با توجه به متراژ فروشگاه خود و محیطی که قرار است، یخچال را در آن جا قرار دهید، متراژ مناسب را برای یخچال پرده هوا انتخاب کنید، تا بعداً با مشکل خاصی رو به رو نشوید. موتور در نظر گرفته شده برای تولید یخچال ها می تواند از نوع موتور مرکزی و یا موتور سرخود باشد.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب به خاطر نوساناتی که در بازار وجود دارد، ممکن است، روز به روز قیمت یخچال متری افزایش پیدا کند، ولی موارد مهم دیگری وجود دارد، که ممکن است، در تعیین قیمت یخچال تأثیرگذار باشد. این عوامل می تواند شامل متراژ، جنس بدنه، نوع موتور و... باشد. این سه فاکتور از  مهم ترین عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت نهایی یخچال بدون درب می باشد، ولی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از مدل های یخچال پرده هوا و قیمت یخچال پرده هوا با کارشناس فروش صنایع برودتی سردین کالا تماس بگیرید.

یخچال خوابیده پرده هوا

طرز کار یخچال بدون درب

طرز کار یخچال بدون درب

بسیاری از افراد ممکن است، این سوال در ذهنشان پیش بیاید، که طرز کار یخچال بدون درب به چه صورتی می باشد؟ برای پاسخ به این سوال و کمک به آن ها باید گفت، که نحوه ی کارکرد این یخچال ها باید طوری باشد، که بتوانند لایه ای از هوا را از طریق منافذی که در بخش پایینی طبقات یخچال قرار داده می شود، در برابر فضای بیرونی ایجاد کنند، و به واسطه ی انجام این کار بتوانند دمای محفظه ی یخچال را به میزان استاندارد لازم برسانند. وجود این سیستم از خراب شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری می کند. با توجه به این که درب شیشه ای برای این یخچال در نظر گرفته نمی شود، شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید، و از هدر رفتن انرژی حین باز و بسته کردن درب ها جلوگیری کنید. یخچال های پرده هوا به نسبت دیگر مدل فضای بیشتری را برای جاگیری محصولات در نظر گرفته اند، و شما می توانید انواع مواد غذایی، نوشیدنی ها، مواد خوراکی نظیر گوشت، لبنیات، سوسیس، کالباس و... را در این یخچال ها نگهداری کنید.

محصولات پرفروش صنایع برودتی سردین کالا