جدیدترین مدل درب ضد سرقت + امنیت و طراحی بی نظیر به سبک دربهای ترک

19/08/2023
جدیدترین مدل درب ضد سرقت + مدلهای لوکس و ویلایی
درب‌های ضد سرقت یکی از امنترین مدلهای درب ورودی ساختمان به شمار می‌روند. این دربها دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند. مدلهای لوکس با طراحی لاکچری از محصولات محبوب در این زمینه به شمار می‌روند.
مجله والی
مجله والی

دربهای ضد سرقت از محبوب‌ترین مدلهای درب ورودی ساختمان به شمار می‌روند. در ساخت این دربها از ساختاری مقاوم و ضد سرقت استفاده می‌شود و استراکچر داخلی دربها از فولاد است که همین امر موجب افزایش مقاومت درب ضد سرقت نسبت به سایر مدلهای درب ورودی ساختمان است. در گذشته مدلهای درب ضد سرقت دارای تنوع زیادی نبوده اما امروزه این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی از لحاظ کاربرد و مدل هستند. 

برای مشاهده محصولات جدید درب ضد سرقت کلیک کنید.

درب ضد سرقت ترک

دربهای ترک از مقاوم‌ترین و لوکس‌ترین مدل درب ضد سرقت در بازار می‌باشد. این درب‌ها در گذشته در بازار ایران دارای طرفداران بسیاری بوده است اما در این روزها به دلیل افزایش قیمت ارز، برای خرید درب ضد سرقت ترک باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت نمایید. به همین دلیل خریداران به سمت خرید دربهای ایرانی روی آوردند. دربهای ایرانی که جدیدا ساخته و در بازار موجود هستند، دارای مقاومت بسیار بالا و ظاهری شیک مشابه محصولات ترک هستند.

خبرهای مرتبط: سارقان مثل آب خوردن برخی از دربهای ضد سرقت را باز می‌کنند!
 

جدیدترین مدل درب ضد سرقت

مدلهای درب ضد سرقت دارای تنوع بسیار بالایی هستند، از محبوب ترین مدلهایی که خریداران تمایل دارند آنها را خریداری و به عنوان درب ورودی ساختمانشان نصب نمایند، می توان به درب ضد سرقت مدل ونوس، مدل سارای، تاوریژ و آبنوس اشاره نمود. دلیل محبوبیت مدلهای یاده شده اول امنیت این دربها و بعد زیبایی و  قیمت مناسب آنها می باشد. اما اگر بخواهیم جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم باید به این مدلهای اشاره نمود. این درب‌ها نیز مانند سایر محصولات دارای کیفیت و مقاومت بسیار خوبی هستند.

درب ضد سرقت مدل سلطنتی

همان طور که از نام این مدل میتوانید حدس بزنید، درب مدل سلطنتی از محصولات لوکس و گران قیمت بازار است. این مدل دارای تاج و دورکوب است و یراق آلات نصب شده در این مدل بسیار لوکس و البته باکیفیت هستند. قیمت درب ضد سرقت مدل سلطنتی از نسبت به سایر مدلها گرانتر است و معمولا در ساختمانهای لاکچری نصب و مورد استفاده قرار میگیرند.

درب ضد سرقت مدل سلطنتی

درب ضد سرقت مدل افرا

درب ضد سرقت سفید از محصولاتی است که این روزها از طرفداران بسیاری برخوردار است. رنگ سفید مدل افرا هم در دسته دربهای محبوب در زمینه درب ضد سرقت سفید است. البته این درب را می تواند در تناژ قهوه ای نیز تولید نمود. ترکیب رنگ طلایی و سفید جذابیت خاصی به این مدل از درب ضد سرقت بخشیده و در دسته دربهای مدرن و جدید بازار قرار دارد.

درب ضد سرقت مدل افرا

درب ضد سرقت مدل ونی گلس

همان طور که اشاره شده درب ضد سرقت مدل ونوس، از مدلهای بسیار محبوب است که طرفداران زیادی داشته. برای سال جدید تولیدکنندگان درب ضد سرقت اقدام به طراحی و ساخت نمونه ای جدید از این مدل زده اند. در مدل جدید در طراحی درب از شیشه های سکوریت طرحدار برای افزایش جذابیت آن استفاده شده است. درب ضد سرقت شیشه خور دارای مقاومتی همچچون سایر محصولات هستند و نباید تصور نمود که به دلیل استفاده از شیشه امنیت این دربها کم است. در واقع درب به صورت تمام فولاد ساخته و تنها از شیشه برای تزئین روکش درب ضدسرقت استفاده می‌شود.
برای خرید جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت و ویژه سال 1402 می توانید با فروشگاه راسان درب تماس بگیرید. راسان درب از قدیمی ترین تولید کنندگان درب‌های ساختمانی است و از این فروشگاه به عنوان بورس درب ضد سرقت در تهران یاد می‌شود.

درب شیشه دار ضد سرقت مدل ونی گلس

چرا باید درب ضد سرقت لوکس بخریم؟

دربهای ضد سرقت لوکس از جدیدترین مدلهای درب ورودی ساختمان هستند که دارای امنیت بالا و ظاهری شیک هستند. وجه تمایز این دربها با سایر دربهای ضد سرقت، ظاهر زیبای این محصولات است. در مدلهای لوکس در ضد سرقت ما شاهد نصب قفل دیجیتال و چشمی هوشمند هستیم که این یراق آلات می توانند امنیت بیشتری را برای شما فراهم کنند. خرید این دربها موجب می‌شود هم امنیت ساختمان شما افزایش یابد و هم نمای ساختمان شما زیبا تر شود، البته به شرطی که بودجه کافی برای خرید این محصولات را در اختیار داشته باشید. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای خرید درب ورودی پرداخت نمایید، می‌توانید از مدلهای قدیمی‌تر خریداری نمایید. برای مشاهده مدلهای درب ضد سرقت لوکس کلیک کنید.

معرفی انواع درب ضد سرقت

دربهایی که به عنوان درب ضد سرقت اصل در بازار به فروش می‌رسند همگی دارای بدنه فولادی هستند و آنچه موجب ایجاد مدلهای مختلف در دربهای ورودی ضد سرقتت می‌شود، تنوع در رویه و روکش درب ضد است. بر اساس روکش درب ضد سرقت می‌توان این محصولات را به مدلهای زیر تقسیم بندی نمود:

  • درب ضد سرقت فلزی
  • درب استیل ضد سرقت 
  • درب چوبی
  • درب روکش پی وی سی
  • درب ضد سرقت شیشه دار

تمام این محصولات دارای ساختاری یکسان هستند و بر اساس استانداردهای از پیش تعیین شده ساخته می‌شوند. 

گرانترین و ارزان‌ترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

آنچه موجب اختلاف قیمت در این محصولات شده است، روکش و ظاهر درب است. دربهای روکش چوبی و استیل از گران‌ترین مدلهای درب ضد سرقت هستند و درب فلزی هم از مدلهای ارزان قیمت بازار به شمار می‌رود. درب ضد سرقت با روکش پی وی سی از محصولاتی است که دارای ظاهری زیبا و قیمت مناسب هستند و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. 
درب ضدسرقت رویه فلزی در مدلهای چینی و ایرانی در بازار موجود هستند که اکثر مدلهای چینی در دسته دربهای بی کیفیت بازار هستند و توصیه به خرید این محصولات نمی‌شود.
اگر بودجه کافی برای خرید درب ضد سرقت در اختیار دارید و تمایل دارید درب مورد خریداری شده دارای ظاهری شیک باشد حتما از میان محصولات درب ضد سرقت استیل یکی را برگزینید.
مهم‌ترین توصیه ما به شما خریداران درب ضد سرقت این است که برای خرید درب ورودی ساختمان خود خساست به خرج ندهید و حتما از محصولات اصل بازار خریداری نمایید تا امنیت لازم را برای شما فراهم آورد. مهمترین مورد که افراد به آن اهمیت می‌دهند ایجاد امنیت برای جان و مال خود و عزیزانشان است و درب ضد سرقت یکی از تجهیزات امنیتی ارزان و مطمئن است که با نصب آن درصد بالایی از این امنیت فراهم می‌شود. البته به شرطی که از محصولات اصل و مورد تایید خریداری نمایید.

مرکز فروش درب ضد سرقت

با توجه به مطالبی که بالا ذکر شد، شاید به این موضوع فکر کنید که از کجا باید درب اصل را بشناسیم و محصولی امن برای ساختمان خود تهیه نمایید؟ درب ضد سرقت را از کجا بخریم؟
در پاسخ به سوالات باید بگوییم تشخیص درب ضد سرقت اصل از درب قلابی کار بسیار سختی است و برای این موضوع باید از افراد با تجربه مشورت نمایید. اما مهمترین موردی که می‌تواند به شما در خرید یک درب باکیفیت کمک کند، مراجعه به یک مرکز فروش معتبر است. 
محصولات موجود در مرکز فروش درب ضد سرقت تماما باکیفیت و اصل است و قیمت آن هم از سایر فرشگاه‌های فرعی موجود در سطح شهر ارزان‌تر می‌باشد. یکی از این فروشگاه‌های معتبر که در تهران فعالیت دارد، راسان درب می‌باشد. 
شما می‌توانید انواع درب ورودی ضد سرقت، درب اتاقی، درب سرویس، درب ضد آب، درب ضد حریق، درب آکوستیک و ... را از این مجموعه با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

آیا نصب درب ضد سرقت امنیت کامل را برای شما فراهم می‌آورد؟

از مهمترین سوال هایی که خریداران در هنگام خرید در ذهن دارند، این است که آیا با نصب درب ضد سرقت امنیت لازم برای ساختمانشان فراهم می‌شود و می‌توانند  با خیال راحت به مسافرت و مهمانی بروند؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم درست است که درب ضد سرقت امنیت بسیار بالایی را برای شما فراهم می‌آورد اما این به معنای امنیت 100% برای ساختمانتان نیست. سارقین می‌توانند از راه های مختلف وارد ساختمان شما شوند و درب ورودی تنها یکی از این راه‌هاست. اگر بر روی درب ضد سرقت اصل شما قفل امن و باکیفیت از برندهای معتبر نصب شده باشد، این اطمینان را به شما می‌دهیم که احتمال ورودی سارقین به منزل شما از طریق درب ورودی بسیار کاهش می‌یابد.

از امنترین مدل قفل نصب شده بر روی درب ضد سرقت می‎‌توان به قفل هوشمند اشاره  نمود. این قفل‌هاعلاوه بر ایجاد امنیت بالا امکانات دیگری نظیر امکان کنترل تردد افراد، باز و بسته نمودن درب از راه دور و قفل خودکار درب را در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد و همچنین شما را از حمل کلیدی مکانیکی بی‌نیاز می‌کند. دراین قفل‌ها با استفاده از روش‌هایی مانند اثر انگشت، کارت و رمز می‌توان قفل درب را باز نمود.
مهم‌ترین مساله در هنگام خرید درب ضد سرقت، امنیت و مقاومت درب است و ظاهر و قیمت درب از فاکتورهای فرعی در هنگام خرید این محصولات می‌باشد. توجه نمایید در هنگام خرید به هیچ عنوان امنیت درب را فدای قیمت و ظاهر درب نکنید و همواره از محصولات اصل و مقاوم بازار خریداری نمایید.

جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت طراحی شده بر اساس دربهای ترک و مدلهای اروپایی را با قیمت ارزان از راسان درب خریداری نمایید. 09129315210

مطالب مرتبط:

جدیدترین مدل دستگیره درب اتاق

بهترین مرکز فروش یراق آلات در تهران

معرفی تولید کنندگان درب ضد حریق در تهران