بیوگرافی کانگ سو را (kang so ra)+ لیست فیلم و سریال ها

04/04/2022
بیوگرافی کانگ سو را
در این مقاله قصد داریم به زندگی نامه کانگ سو را (kang so ra) به همراه لیست فیلم و سریال های این بازیگر زن جذاب بپردازیم ادامه مطلب را از دست ندهید.
مجله والی
مجله والی

کانگ سو را مدل و هنرپیشه سرشناس کره جنوبی است که در تعدادی از سریال ها و فیلم های تلویزیونی بازی کرده است. او کار خود را با حضور در موزیک ویدیوهای هنرمندان مختلف و بازی در فیلم «معمای دوره چهارم» آغاز کرد. پس از چند نقش کوچک در تلویزیون کره، او سرانجام با بازی برنده جایزه خود در فیلم «آفتابی» که در آن نقش یک جوان نوجوان را بازی می کند، به موفقیت بزرگی دست یافت. از دیگر فیلم‌های موفق او می‌توان به «شجاع»، «پاپاروتی من» و «اوهم بوک دونگ» اشاره کرد. او علاوه بر نقش‌هایش در پرده بزرگ، در سریال‌های تلویزیونی «زنان خانه ما»، «رویای بلند ۲»، «هشدار زشت» و «گرم و دنج» ظاهر شده است. کانگ در نمایش واقعیت «ما ازدواج کردیم» شرکت کرده است و MC جشنواره موسیقی MBC و سی و یکمین جایزه دیسک طلایی بوده است. او جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن جدید در بیستمین جوایز فیلم کریستال، محبوب ترین بازیگر زن در چهل و هشتمین دوره جوایز هنری Paeksang و جایزه ستاره محبوب در نهمین جشنواره مدل آسیایی را به دست آورده است. او سفیر برند دانشگاه دونگوک است و تعدادی کمپین تبلیغاتی را برای برندهای معتبر با موفقیت انجام داده است. او در شبکه های اجتماعی با طرفداران زیادی فعال است و به طور عمومی رابطه خود را با هیون بین بازیگری که در یک سال گذشته با او قرار داشته است، اعلام کرده است. امروز او یکی از بازیگران زن موفق کره جنوبی است که دارایی خالص آن حدود 2.7 میلیون دلار است.

دوران کودکی و شروع بازیگری

بیوگرافی کانگ سو را

کانگ سورا در 18 فوریه 1990 در ناحیه گانگدونگ، سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. او از کودکی به موسیقی و رقص علاقه داشت و می خواست وقتی بزرگ شد بازیگر شود.
او پس از اتمام دبیرستان مدرک خود را در رشته تئاتر و فیلم از دانشگاه دونگوک، کره جنوبی دریافت کرد. زمانی که در دانشگاه بود در موزیک ویدیوهای هنرمندانی مانند Halla Man، PK Heman، JK Kyung-min و Hong Kyung-min ظاهر شد. او همچنین روی جلد آلبوم «گلوریا» اثر پی‌کی هیمن حضور داشت و فعالانه در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه شرکت کرد.
در سال 2009، او اولین بازی خود را در فیلم ترسناک کره ای، "معمای دوره چهارم" انجام داد که باعث شد در معرض صنعت فیلم قرار بگیرد. کارگردانی این فیلم بر عهده لی سانگ یون بود که تحت تاثیر مهارت های بازیگری اش قرار گرفت. از نزدیک با بازی او در نقش جی هیو در فیلم کوتاه «داستان اساسی کوانگ تائه» دنبال شد.

حرفه ی Kang So ra

Kang So ra

در سال 2010 او یک هنرمند تمام وقت تلویزیونی شد و به عنوان خودش در سریال Rude Miss Young-ae در فصل های 7 و 8 ظاهر شد. او همچنین نقش کوچکی در سریال مثلث عشقی "Dr Champ" در شبکه SBS داشت. بازی‌های او در رسانه‌های اجتماعی بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و او در محافل سینمایی و تلویزیونی شناخته شد.
کانگ سورا اولین بار زمانی که در سال 2011 در یک فیلم کمدی درام فوق العاده موفق با عنوان "آفتابی" بازی کرد که در مورد زنی میانسال بود که بعد از 30 سال سعی می کند گروه دوستان دبیرستانی خود را دوباره جمع کند، به موفقیت رسید. این فیلم متناوب بین گذشته و حال است که در آن کانگ در نوجوانی نقش ها چون هوا را بازی می کند. او دقیقاً سن مناسبی برای تناسب با نقش داشت و عدالت را در مورد شخصیت فیلمنامه رعایت کرد. او همچنین در سال بعد صدای دوبله کره ای انیمیشن سه بعدی کامپیوتری آمریکایی "شجاع" را انجام داد.
او پس از گذاشتن نشان خود در صفحه نقره ای، در سریال های تلویزیونی پربیننده مانند موزیکال "Dream High 2" و درام خانوادگی "Ugly Alert" ظاهر شد که به ترتیب در KBS2 و SBS در سال 2013 پخش شدند. او همچنین در فیلم‌های «پاپاروتی من» و «خوشحال باش، آقای لی» ظاهر شد، جایی که نقش کوتاهی از خودش داشت.
او به زودی به جایگاه مشهوری دست یافت و در فصل سوم نمایش واقعیت «ما ازدواج کردیم» شرکت کرد، جایی که او با لیتوک از گروه کی پاپ «سوپر جونیور» جفت شد. او همچنین در سریال‌های «قلب قوی» و «تاپ گیر کره» به عنوان مهمان حضور داشت.
مدیر عامل شبکه MBC تحت تاثیر اجرای او در "We Got Married" قرار گرفت و از او دعوت کرد تا در جشنواره موسیقی MBC در سال 2011 به عنوان MC و جوایز سرگرمی MBC در سال 2012 شرکت کند. او همچنین MC را برای سی و یکمین جایزه دیسک طلایی در tvN انجام داد. .
محبوبیت او در سال 2014 با حضورش در سریال های موفق «دکتر غریبه» و «میسانگ» که به طور گسترده در کره جنوبی، ژاپن و چین مشاهده شد، افزایش یافت. سال بعد او را در کمدی رمانتیک "گرم و دنج" و درام حقوقی "وکیل من، آقای جو" دیدم.
آخرین انتشار او فیلم زندگی‌نامه واقعی زندگی دوچرخه‌سوار معروف کره‌جنوبی اوهم بوک-دونگ و کمدی رمانتیک "عشق انقلابی" در tvN با همبازی اش چوی سی وون است. او همچنین در موزیک ویدیو Curtain توسط Suho ft و Song Young-joo در سال 2017 ظاهر شد.

فیلم های کانگ سورا

فیلم‌های Kang So-ra

۲۰۰۹- فیلم سینمایی ۴the Period Mystery (راز زنگ چهارم) در نقش لی دا جئونگ 

۲۰۰۹- فیلم کوتاه Kwang-tae Basic Story در نقش جی هیو 

۲۰۱۱- فیلم سینمایی Sunny (سانی) در نقش ها چون هوا

۲۰۱۲- دوبله نقش Merida در فیلم سینمایی Brave 

۲۰۱۳- فیلم سینمایی My Paparotti (پاپاروتی من) در نقش سوک هه 

۲۰۱۳- فیلم سینمایی Cheer up, Mr.Lee (خوشحال باش آقای لی)( خودش)  

۲۰۱۹- فیلم سینمایی Uhm Bok dong در نقش کیم هیونگ شین 

۲۰۲۰- فیلم سینمایی Secret Zoo (باغ وحش مخفی) در نقش سو وون

۲۰۲۱- فیلم سینمایی Rain and Your Story (باران و داستان تو) در نقش سو جین 

سریال های کانگ سورا 

۲۰۱۰- سریال Rude Miss Young-ae  (خانم یونگ ئه بی ادب) (فصل ۷) در نقش کانگ سورا 

۲۰۱۰- سریال Dr. Champ (دکتر چامپ) در نقش وون یو ری  

۲۰۱۰- سریال Rude Miss Young-ae (خانم یونگ ئه بی ادب) (فصل ۸) در نقش کانگ سورا 

۲۰۱۱- سریال My Bittersweet Life (زندگی تلخ و شیرین من) در نقش هونگ سون می 

۲۰۱۲- سریال Dream high 2 (رویای بلند ۲) در نقش شین هائه سونگ 

۲۰۱۳- سریال Ugly Alert (هشدار زشت) در نقش نا دو هه 

۲۰۱۳- سریال Rude Miss Young-ae (خانم یونگ ئه بی ادب) (فصل ۱۲) در نقش کانگ سورا 

۲۰۱۴- سریال Doctor Stranger (دکتر غریبه) در نقش اوه سو هیون 

۲۰۱۴- سریال Misaeng: Incomplete Life (زندگی نا تمام) در نقش آن یونگ یی

۲۰۱۵- سریال Worm and cozy (گرم و دنج) در نقش لی جونگ جو 

۲۰۱۶- سریال My Lawyer, Mr. Jo (وکیل من، اقای جو) در نقش لی ایون جو 

۲۰۱۷- سریال Revolutionary Love (عشق انقلابی) در نقش بائک جون 

۲۰۱۸- سریال The Beauty Inside (زیبایی درون)

برنامه های تلویزیونی کانگ سورا

زندگینامه کانگ سورا

۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲- برنامه We Got Married (فصل ۳)

۲۰۱۳- برنامه تلویزیونی My Soul’s Table 

موزیک ویدئو های که کانگ سورا در آن ها بازی کرده است : 

۲۰۰۹- موزیک ویدئوی This Good Day از Halla Man 

۲۰۰۹- موزیک ویدئوی Gloria از Pk Heman

۲۰۰۹- موزیک ویدئوی Merely از JK Kim Dong wook 

۲۰۰۹- موزیک ویدئوی Happy Me از Hong Kyung min 

۲۰۱۱- موزیک ویدئوی Hello از Huh Gak

۲۰۱۱- موزیک ویدئوی I Told You I Wanna Die از Huh Gak

۲۰۱۷- موزیک ویدئوی Curtain از Suho و Song Young joo 

آهنگ های کانگ سورا 

۲۰۱۱- آهنگ Round and Round با همخوانی نام بورا، کیم بو می، پارک جین جو، کانگ سورا، مین هیو رین، کیم مین یئونگ در فیلم سانی

۲۰۱۲- آهنگ B Class Life با همخوانی جئونگ جین وون، کانگ سورا، جی آر و کیم جی سو در سریال رویای بلند ۲

جوایز و دستاوردها

بیوگرافی کانگ سورا (Kang So ra)

او برای بازی در فیلم Sunny برنده جوایز متعدد ستاره فیلم داغ در پنجمین جوایز انتخابی Mnet 20، بهترین بازیگر زن جدید در بیستمین دوره جوایز فیلم کریستال، محتوای سال در فیلم در چهارمین دوره جوایز Syile Icon و بیشتر شد. بازیگر محبوب چهل و هشتمین دوره جوایز هنری Paeksang.
او برنده جایزه محبوبیت (ورایتی شو) در دوازدهمین جوایز سرگرمی ام بی سی برای بازی در «ما ازدواج کردیم» شد.
در بیست و یکمین دوره جوایز درام SBS، جایزه ستاره جدید برای بازی در فیلم Ugly Alert به او اهدا شد.
او برای بازی در «دکتر غریبه» برنده جایزه عالی (بازیگر زن در یک سریال کوتاه) در هفتمین دوره جوایز درام کره ای شد. او همچنین برنده جایزه عالی (بازیگر زن در یک مینی سریال) در سی و چهارمین دوره جوایز درام ام بی سی برای بازی در «گرم و دنج» شد.
او در سال 2014 برنده جایزه ستاره محبوب در نهمین جشنواره مدل آسیایی، جایزه ستاره جدید آسیا در جوایز استعدادهای برتر Miss Asia Pacific World و بهترین سبک سال در هفتمین جوایز سبک زندگی هرالد دونگا شد.
در سال 2015، او برنده جایزه بهترین مدل در جوایز انجمن تبلیغ کنندگان کره شد.

زندگی شخصی

کانگ سورا و دوست پسرش

او در رابطه منظم با هیون بین بازیگر بوده است

قد و وزن کانگ سورا 

کانگ از قد ۱۶۸ سانتی متری و وزن ۴۸ کیلوگرمی برخوردار است.